گیارہ ایسے کھانے جنھیں بیڈ روم میں ہونا چاہیے کچن میں نہیں 

33,292

مردوں کو جس طرح اپنی مجموعی صحت کے لئے مختلف غذاؤ ں کی ضرورت ہوتی ہے اسی طرح قوتِ باہ یعنی مردانہ طاقت بڑھانے کے لئے
بھی غذائیت سے بھرپور خوراک لینا بے حد اہم ہوتا ہے ۔ ایسی غذاؤں کااستعمال کریں جوآپ کی جنسی قوت ،توانائی اورکارکردگی میں اضافہ کرے ۔ آپ کی سہولت کے لئے ذیل میں ان غذاؤں کے بارے میں درج ہے جوہرجگہ آسانی سے دستیاب ہوتی ہیں۔یہ غذائیں جنسی عمل کے دورانئے کو بڑھانے میں مدد گار ثابت ہوتی ہیں اور مباشرت کی طرف آپ کی دلچسپی کو بڑھا سکتی ہیں :

1۔چقندر

صرف چقندرکی مدد سےآپ اپنے جنسی ہارمونز یعنی نائٹرک آکسائیڈ سے لبریز ہونے کی وجہ سے یہ موجوکی واپسی میں مدد کرتاہے۔نائٹرک آکسائیڈکی وجہ سے خون کی شریانوں میں وسعت پیداہوتی ہے جوخون کے بہاؤ میںمددفراہم کرتی ہیں۔جس کے نتیجے میں جنسی کارکردگی اوربرداشت کوفروغ ملتاہے۔

2۔پالک

اگرآپ کوپوپائے کاپالک کھانایادہوتوآپ کواس کاتعاقب کرنابھی یادہوگا۔پالک سے کم دباؤ پیداہوتاہے جوایک مثبت بات ہے۔خون کابہاؤ بڑھانے کی وجہ سے یہ دونوں کے لئے ایک اچھاوقت یقینی بناتاہے۔یہ تحریک کے عمل میں اضافہ کرتاہے۔پالک کے استعمال سے آپ گرمجوشی کے ساتھ خوشگواراور اچھاوقت گزارسکتے ہیں۔

3۔گوشت

اکثرجوڑوں کے لئے گوشت کااستعمال ایک اچھاانتخاب ہوتاہے۔ایک بڑااوررسیلااسٹیک آپ کے لئے بہترہوسکتاہے۔اپنی غذامیں گوشت کومختلف طریقوں سے شامل کریں۔ہرقسم کے گوشت میں مختلف غذائیت پائی جاتی ہے۔
مرغی اورگائے کے گوشت میں دوطرح کے امینوایسڈ پائے جاتے ہیں۔جوکسی بھی رکاوٹ کے بغیرخون کے بہاؤ کویقینی بناتے ہیں۔یہ مردوں اورعورتوں دونوں میںاہم حصوں تک خون کی فراہمی میں مددفراہم کرتے ہیں ۔خاص طورپرمردانہ کمزوری کاخاتمہ کرتے ہیں۔ایک یادواسٹیک نظام کوبہتربناسکتے ہیں۔

4۔سیاہ رس بیریز

مصروف ہونے سے چندگھنٹے قبل 10-12 رس بیریز کے استعمال سے آپ اچھاوقت گزارسکتے ہیں۔رس بیریز فائٹوکیمیکل سے لبریز ہونے کی وجہ سے آ پ کاموڈ بہتربناتی ہیں۔اس میں پائے جانے والے کیمیکل جنسی تعلقات کوبہتربناتے ہیں۔
اسی لئے اب اس کااستعمال کریں اوربیڈ روم میں ہونے والی بے زاریت کوالوداع کہے۔

مزید جانئے : وہ 7غلطیاں جو مستقبل میں مرووں کے لئے خطرناک ہوسکتی ہیں۔

5۔بادام

بادام کی خوشبووالی موم بتیاں کافی پسند کی جاتی ہیں۔بادام میں اہم فیٹی ایسڈ موجودہوتے ہیں جومردکے جسم میں جنسی ہارمون پیداکرنے کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔لہٰذاجب شریک حیات بادام کی خوشبوسے لطف اندوز ہوسکتی ہیں توآپ کوچاہئے کہ تھوڑے بادام آپ بھی کھالیں۔ثابت یاکٹے ہوئے بادام سلاد پرڈال کربھی استعمال کئے جاسکتے ہیں۔

6۔ایواکاڈو

گواک کاذائقہ اچھاہوتاہے لیکن ایواکاڈوآپ اورآپ کے پارٹنرکے لئے اچھاثابت ہوتاہے۔اپنی سیکس لائف خوشگواربنائیں۔
اس میں تمام اہم غذائی اجزاء پوٹاشیم،مونوانسیچیوریٹڈفیٹ اوروٹامن بی سکس پائے جاتے ہیںجوآپ کے دل اوردیگرچیزوں کے لئے اچھے ہیں۔دل کے امراض اورمردانہ کمزوری کی ایک ہی وجوہات ہوتی ہیں۔اپنی سلاد میں ایواکاڈوکے سلائس شامل کرناضرورشروع کریں۔

7۔تربوز

کچھ لوگ مصنوعی ادویات کااستعمال کرتے ہیں۔ان ادویات کے منفی اثرات سے بچنے کے لئے تربوز کاانتخاب کریں۔ماہرین کاکہناہے کہ یہ اس کے اثرکودورکرتاہے۔تربوزمیں پائے جانے والے امینوایسڈ جنسی ڈرائیومیں اضافہ کرتے ہیں۔اسے آپ جوس کے طورپربھی استعمال کرسکتے ہیں۔

8۔مرچ

مرچ سے آپ اپنی جنسی لائف میں اضافہ کرسکتے ہیں۔اس میں پایاجانے والامرکب کیپسیاسن کہلاتاہے۔ یہ دل کی دھڑکن میں اضافہ کرکے خون کے بہاؤ کوتیزکرتاہے۔بہترین وقت کے لئے یہ انڈوفنزکی ریلیزمیںاہم کرداراداکرتاہے۔اس کے فوائد آنکھوں میں پانی آنے سے کہیں زیادہ ہیں۔

مزید جانئے :30سال سےزیادہ عمر کے مردوں کے لئے صحت مند رہنے کے طریقے

 

9۔سٹرابیری

یہ شیریں پھل ذہن میں آنے والی ڈارک چاکلیٹ،کریم اوردیگرنقصان دہ چیزوں سے بہترہے۔اسٹرابیری میں سیکسی اینٹی آکسیڈنٹس موجودہوتے ہیں۔یہ خون کے پرانے بمپراورشریانوں کے لئے اچھی ہوتی ہے۔
اس میں موجودمیتھلزینتھائنزطاقت میں اضافہ کرتاہے اوروٹامن سی سپرم کوبڑھاسکتاہے۔اس کاشمارچھوٹے پھل میں ہوتاہے اسی لئے بیڈروم میں اس کے استعمال کویقینی بنائیں۔

10۔چاکلیٹ

چاکلیٹ اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپورہوتی ہے۔یہ صرف آپ کوموٹانہیں کرتی بلکہ آپ کے جوش میں بھی اضافہ کرتی ہے۔اس میں موجودمرکب(phenylethlamine) جوش کی حس کی حوصلہ افزائی کرتاہے۔اس میںتھیوبرومائن کی اعلیٰ مقدارپائی جاتی ہے۔انھی وجوہات کی بناپرآپ کواسے اپنی زندگی میں شامل کرنے کی ضرورت ہے۔

11۔دارچینی

دارچینی صرف چائے اورمیٹھے کے لئے ہی مفید نہیں بلکہ یہ قدرتی طورپرشہوت انگیزغذاکے طورپرجانی مانی جاتی ہے۔اسے براہ راست کھانااس کے استعمال کاواحدطریقہ نہیں ہے بلکہ آپ اسے اپنے کھانوں پربھی چھڑک کرکھاسکتے ہیں۔ایک پیالے میں اسٹرابیری،کریم اوراوپرسے دارچینی پاؤڈرچھڑک کراستعمال کیاجاسکتاہے۔
یہ خوراک آپ کے لئے کارآمد رہتی ہے۔آپ ان میں موجودغذائی اجزاء سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں ساتھ ساتھ یہ آپ کی جنسی کارکردگی میں اضافہ کرتے ہیں۔اگراعتدال پسندی سے لی جائیں تو یہ صحت بخش اورقدرتی غذائیں آپ کے لئے نہایت مفید ہیں۔

انگریزی میں پرھنے کے لئے کلک کریں 

 

شاید آپ یہ بھی پسند کریں
تبصرے
Loading...