2018میں صحت مند رہنے کے راز

نئے سال کی آمد آمد ہیں، نئے خیالات پروان چڑھ رہے ہیں، اپنے آپ سے بہت سے وعدے وعید جاری و ساری ہیں ، منصوبہ بندی بھی کی جارہی ہے، لیکن ان سب چیزوں کا ایک چیز سے بہت گہرا تعلق ہے اور وہ ہے آپ کی صحت، جی آپ کی صحت اچھی ہے تو آپ کے تمام منصوبے کارگر ہوسکتے ہیں۔

ورنہ سب دھرے کا دھرا رہ جائے گاتو پھر کیوں نا بہت سے منصوبوں کے ساتھ ایک منصوبوں اپنی غذاوں سے متعلق بھی بنالیجئے کہ 2018 میں یہ غذائیں اپنی خوراک کا حصہ بنائے گے تاکہ صحت تسلی بخش رہیں اوردوسرے منصوبے کے اہداف بھی حاصل کئے جاسکے ۔

یہ ڈائٹ پلان نا صرف آپ کو صحت مند رکھے گا بلکہ ساتھ ساتھ آپ کو جاذب نظر شخصیت بھی بنائے گا۔تو ھم بتانے جارہے ہیں 2018 میں آپ کو کیا کیا کھانا چاہیے جو آپ کو مکمل فٹ رکھے اور صحت مند بنائے ۔

سبزیاں اورپھل توکھانا بہت ضروری :

Green-Vegetables-healthy-food-choices

اپنی خوراک میں زیادہ سے زیادہ ہری سبزیوں کا استعمال بڑھائیں، جن میں کھیرا ، بند گھوبی،پالک وغیرہ شامل ہے،ان سبزیوں میں کیلشیم ، اینٹی آکسیڈینٹ،وٹامن سی اور ای،بیٹا کیروٹین اور فائبر کی بڑی مقدار شامل ہوتی ہے اور یہ تمام سبزیاں صحت کے لئے انتہائی فائدے مند ہیں ، اب آپ پر منحصر ہے کہ اس کو چٹ پٹا بنا کر کھائیں یا پھرابال کر ۔

fruits-healthy-food-choices

سبزیوں کے ساتھ ساتھ پھلوں کا بھی استعمال صحت کے لئے انتہائی مفید بخش ہے ، جسم میں فائبر اور ایلفا کیروٹین بڑھانے ہیں تو گاجر کھائیں ،اسی طرح کینو وٹامن سی کے لئے،ٹماٹر میں ہیں لائسوپین، اور پپیتے ہاضمے کے مسائل کو فوری حل کر کے نظام انہضام کو قابو میں رکھتا ہے ۔

مزید جانئے :ہری سبزیوں سے بنائیں وزن کم کرنےوالے مشروبات

گرین ٹی تو ہے ہی فائدہ مند  :

green-tea-health-food-choices

پانی کے بعد اگر کوئی مشروب دنیا میں سب سے زیادہ استعمال کیا جاتا ہے تو وہ چائے ہے،چائے بلاشبہ ہر دلعزیز مشروب ہےتو کوشش کیجئے مختلف سوفٹ ڈرنکس اور کولا کے بجائے چائے کو فوقیت دیجئے اور آپ خود سوچے کہ اگر چائے ہی آپ کو فٹ رکھنے کے لئے کافی ہو تو کیا بات ہوگی ،تو اپنےآپ کو فٹ رکھنا ہے تو گرین ٹی کا استعمال شروع کریں ۔

گرین ٹی کے اندر فولی فینل کی بری مقدار موجود ہوتی ہے جو وزن گھٹانے اور جسم کے میٹابولزم کو بڑھانےکا کام دیتی ہے اور بس یہ ہی نہیں امراض قلب سمیت کینسر جیسی موذی بیماریوں سے محفوظ رکھنے کے لئے بہت کارگر ثابت ہوتی ہے ۔

گری دار میووں کا استعمال تو بڑھائیں :

nuts-healthy-food-choices

اس آنے والے سال میں گری دار میووں کا استعمال شروع کریں،ان میووں میںمونگ پھلی، اخروٹ،بادام، پستہ،کاجو شامل ہوتا ہے۔ میوے تو فائدے مند ہوتے ہی ہے ان میووں میں وٹامن ای اور اومیگا ۳کی بڑی مقدار شامل ہیں۔

یہ غذا کولیسٹرول کی سطح میں واضح کمی کے ساتھ ساتھ دل کی بیماریوں کے خطرات کو بھی دور کرتی ہے۔ گری دار میوے وزن کی کمی کے لئے بھی ایک بہترین غذا سمجھی جاتی ہے ۔ ماوں کو چاہیے کہ اپنے بچوں کو ٹافی ، جیلی سے بچا کر اس غذا کی عادا ت ڈلوائیں تاکہ جسم صحت مند و مضبوط رہیں ۔

loading...

مزید جانئے:خشک میوہ جات میں چھپا موذی امراض کا علاج

ناشتےمیں جوکادلیہ مطلب فائدہ ہی فائدہ  :

oatmeal-health-food-choices

دلیہ اپنے اندر بے پناہ غذائیت رکھتا ہے، اس کے اندر فائبر اور اومیگا ۳ کی بڑی مقدار موجود ہوتی ہے۔یہ کالیسٹروں کو کم کنے کے ساتھ ساتھ وزن کم کرنے میں کافی سود مند ثابت ہوتا ہے۔

دلیہ کو اپنی خوراک کا کسی نا کسی طرح حصہ بنا کر رکھے ۔جو کے دانے مین پانی ،نائٹروجن ،جینی اور چربی کے علاوہ 56 فیصد سٹارچ موجود ہوتاہے جو جسم اندر کولیسٹرول اور وزن کم کرنے میں اہم کردار اداد کرتا ہے، جو کا استعمال جسم کو موٹاپے سے محفوظ رکھتا ہے اور آپ کا جسم چست اور اسمارٹ بناتاہے۔

بیریز کا استعمال بھی کرنا چاہیے :

berries-healthy-food-choices

بیریز کی بہت سی قسمیں ہیں جن میں بلیو بیری، بلیک بیری، رس بھری اور اسٹرابیریزشامل ہیں۔ان بیریز کا استعمال مختلف قسم کی بیماریوں سے محفوظ رکھنےمیں مدد دیتا ہے، ان سے جسم کو 85فیصد پانی حاصل ہوتا ہے۔

ان بیریز میں فلیوونائیڈز نامی مادہ موجود ہے جو کہ جنسی صحت برقرار رکھنے میں کافی کارگر ثابت ہوتی ہے۔اس میں موجود اینٹی آکسیڈینٹ بڑھتی عمر کے افراد کی یادداشت کو برقرار رکھنے میں مددگار رہتا ہے ۔

مزید جانئے:پھلوں کے بارے میں چند غلط فہمیاں

ڈارک چاکلیٹ کھانا نا بھولیں :

dark-chocolate-healthy-food-choices

چاکلیٹ کا تو ہر کوئی دلدادہ ہے تو کیوں نا چاکلیٹ کا باقائدہ استعمال شروع کیا جائے تاکہ لذت کہ ساتھ ساتھ صحت بھی حاصل کرلیں۔

یہ چاکلیٹ خوبیوں سے مالا مال ہے، صرف ۲ ہفتے متواتر استعمال سے شریانوں پر مثبت اثرات مرتب ہوتے ہیں جس سے حافظہ بھی بہتر ہوتا ہے ساتھ ساتھ یہ عمر کے ڈھلنے کے رفتار پر بھی قابو پاتا ہے۔

السی کا بیج بھی فائدہ میں کم نہیں :

flaxseeds-healthy-food-choices

السی کا بیج اپنے اندر بے پناہ فائدہ رکھتا ہے، اس کے اندر موجود فائبر اور اومیگا ۳ کولیسٹرول کو کنٹرول کرتا ہے اور ساتھ ساتھ کینسر جیسے موذی مرض کے خلاف مزاحمت کرتا ہے ۔یہ ناصرف جسمانی صحت کا بہتر بناتا ہے بلکہ جلد کو بھی صاف شفاف بناتا ہے ۔

مزید جانئے :سو سال تک جینے کے10 سنہری راز

loading...
شاید آپ یہ بھی پسند کریں
تبصرے
Loading...