ان 5 اسنیکس سے اپنے وزن پر قابو پائیں

971

جولوگ وزن کم کرناچاہتے ہیں ان کیلئے ضروری ہے کہ وہ رات کاکھاناجلدی یعنی سات بجے تک تناول فرمالیں اور کم سے کم ۳ گھنٹے بعد سوئے۔لیکن یہ بات سچ ہے کہ رات کاکھانااگرجلدی کھالیاجائے اورسونے میں کافی وقت لگ جائے توبھوک دوبارہ ستانے لگتی ہے جس کے باعث اگرکچھ کھایانہ جائے تونیندکا آنامشکل ہوجاتاہے۔رات کو سونے سے تین سے چارگھنٹے پہلے کھاناکھانے کامشورہ اس لئے دیاجاتاہے تاکہ کھاناہضم ہوسکے اورجسم میں اضافی فیٹ جمع نہ ہونے پائے۔اس مسئلے سے نمٹنے کے لئے ضروری ہے کہ آپ رات سونے سے پہلے کوئی ہلکاپھلکاچکنائی سے پاک اسنیک منتخب کریں۔

1۔چاکلیٹ ملک


سونے سے پہلے بغیربالائی کادودھ پینے سے آپ کی بھوک مٹ جاتی ہے اورآپ پرسکون نیند لے پاتے ہیں۔جولوگ خالی دودھ نہیں پی پاتے وہ چاہیں تو اس میں کوئی فلیورشامل کرسکتے ہیں جیسے چاکلیٹ فلیور۔آپ سوچ رہے ہوں گے کہ دودھ پینے سے تو وزن میں اضافہ ہوگالیکن ایسانہیں ہوتاکیونکہ ریسرچ کے مطابق دودھ میں کیلشیم پایاجاتاہے جوپیٹ کی چربی کوگھلانے میں معاون رہتاہے۔
اسکے علاوہ اگرآپ دودھ میں چاکلیٹ فلیورشامل کرتے ہیں تواس میں پروٹین بھی شامل ہوجاتاہے جورات بھرپٹھوں کی نشوونماکرتاہے۔دودھ میں شامل امینوایسڈ سے بھرپورنیند آتی ہے جوصحت کی علامت اوروزن کم کرنے کی ضمانت ہے۔بہتر،پرسکون اوربھرپورنیند سے میٹابولزم تیزہوتاہے اوروزن خودبخود کم ہوجاتاہے۔

2۔ہائی فائبر سیریلز

cereal

سیریل فائبرسے بھرپورہوتے ہیں اوررات میں جب سیریل کھانے کی بات ہوتو اس کامطلب فروٹی سیریل نہیں بلکہ جوکادلیہ اورکارن فلیکس بہترانتخاب ہے۔ایک چھوٹے پیالہ میں سیریل کھانے سے بھوک بھی مٹ جائے گی اورکیلوریز کی زیادہ مقداربھی آپ کے جسم میں نہیں جائے گی۔سیریل میں موجود کاربوہائیڈریٹ بھرپورنیند کے لئے اچھے ثابت ہوتے ہیں۔
سیریل میں موجود فائبرسے آپ کوپیٹ بھراہوامحسوس ہوتاہے ساتھ ہی فائبرکی مدد سے جسم میں موجود اضافی فیٹ بھی ختم کیاجاسکتاہے۔لہٰذاسیریل سونے سے پہلے ہلکی پھلکی غذاکے طورپربہترین ثابت ہوسکتاہے۔اگرآپ اپناوزن کم کرناچاہتے ہیں اورآپ کوبھوک بھی زیادہ لگتی ہے تو اس طرح کاانتخاب آپ کے لئے بہترین ہے۔

3۔پینٹ بٹر

peanut-butter
پینٹ بٹر(مونگ پھلی کامکھن)میں پروٹین کی اعلیٰ مقدارپائی جاتی ہے۔اس پروٹین سے آپ کوپیٹ بھراہوامحسوس ہوتاہے اوریہ ہاضمہ کے لئے بھی بہتر توانائی فراہم کرتاہے۔اس کے استعمال سے میٹابولزم تیزہوتاہے۔اس کے علاوہ سیب کے مکھن میں وسیع فائبرپایاجاتاہے جونظام ہضم کے لئے نہایت مفید ہے اوراس سے اضافی چربی کابھی خاتمہ ہوجاتاہے۔یہ کھٹے میٹھے اسنیک سونے سے پہلے آپ کی بھوک کوختم اورجسم کوتوانائی فراہم کرنے کے لئے کافی ہیں۔

مزید جانئے : ان اسنیکس سے رات کی بھوک مٹائے،بنا وزن بڑھائیں

4۔کیلے

bed time snacks
دودھ کی طرح کیلے میں بھی امینوایسڈ ٹریپٹوفون پایاجاتاہے۔اس کے باعث بھرپورنیند کاحصول مشکل نہیں رہتااورغیرصحت بخش کھانے کارجحان بھی ختم ہوجاتاہے۔کیلاایک مکمل غذاہے اس میں موجود فائبرریگولرباؤل موومنٹ میں معاون رہتاہے۔اگرکیلاخالی کھاناآپ کے لئے مشکل ہوتو اس کاشیک بناکربھی استعمال کیاجاسکتاہے لیکن چینی کے بغیر شیک تیارکریں۔
چینی شامل کرنے سے آپ اس کی وہ غذائیت حاصل نہیں کرپائیں گے جس کی آپ کے جسم کوضرورت ہے۔کیلے میں تمام وہ غذائی اجزاء موجود ہیں جوآپ کے جسم کی ضرورت ہیں۔اس کے استعما ل سے قوت مدافعت میں اضافہ ،جسمانی نظام فعال اورموڈ بہترہوجاتاہے۔

5۔پنیر
bed time snaks

پنیرکیونکہ ڈیری مصنوعات ہے اسی لئے اس میں دودھ کی غذائیت پائی جاتی ہے۔لیکن احتیاط ضروری ہے کیونکہ چیز مختلف طرح کی ہوتی ہیں اسی لئے آپ اپنی صحت کے مطابق بیڈ ٹائم اسنیک کے طورپرچکنائی سے پاک اورغذائیت سے بھرپور چیز کابہترانتخاب کریں۔
بہت سے پنیرمیں فیٹ کی اعلیٰ مقدارپائی جاتی ہے جوسونے سے پہلے استعمال کرنامناسب نہیں۔لوفیٹ موززیریلا،نان فیٹ کاٹیج چیز اورسوئس چیز بیڈ ٹائم اسنیک کے لئے بہترہیں۔لیکن زیادہ مقدارمیں کچھ بھی استعمال کرناٹھیک نہیں لہٰذامقدارسے زیادہ نہ لیں۔

یہ آرٹیکل انگریزی میں پڑھنے کے لئے کلک کریں


شاید آپ یہ بھی پسند کریں
تبصرے
Loading...