خوراک اور سردرد کے درمیان رابطہ

3,935

لوگوں کی بڑی تعداد روزانہ کی بنیاد پر سردرد کی وجہ سے تکلیف سہتی ہے۔ کچھ لوگوں کیلئے ، سردرد کا تعلق کشیدگی سے ہوتا ہے کچھ لوگوں کیلئے اس کا تعلق نیند کی کمی کی وجہ سے ہوتا ہے۔ اور دوسرے کئی لوگوں کے سردرد کا تعلق مختلف طبی حالت پر ہوتا ہے۔

شعاع ریزی کا درد اور شقیقہ کے درد کی گھڑی عمومًا تمام سردرد کے بنسبت سے سے زیادہ طویل اور تکلیف دہ ثابت ہوتی ہے۔ سب سے زیادہ درد کے شکار لوگوں کیلئے پین کلر سے گھر میں ہی حدود کا تدارک کیلئے سر کا مساج کرتے ہیں۔ دوسروں کے درمیان بہت سے لوگ تجزیہ نہیں کرتے کہ خوراک کے انتخاب سے بھی سردرد کی شدت میں اضافہ ہوسکتا ہے۔ یہ مضمون اُن کھانے کو ابھارتا ہے جو سر کے درد میں کھانے کے طور پر آپ اس کو لے سکتے ہیں ان اشیاء پر روشنی ڈالتا ہے۔

خوراک اہم کردار ادا کرسکتی ہے جب سردرد حملہ کرے

کوئی نوکیلی مخصوص کھانے کی چیز جو سردرد کا سبب بنتی ہے آسان نہیں ہے۔ یہ ایک موضوع ہے جو اب تک کسی نتینجے تک پہنچنے کیلئے ہے۔ تحقیق کی گئی خوراک سے سردرد اور بعض کھانوں کے درمیان رابطہ ممکن ہے مگر ہمیشہ مختلف رزلٹ نکلتے ہیں۔ آپ کے سردرد کی مختلف طریقوں سے پہچان یا شقیقہ سبب ہے یقینی خوراک کا جو کمزور نہیں ہے خوراک جو آپ کھاتے ہیں سردرد سے چند گھنٹے قبل۔

وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ اگرآپ اسی نمونے اور عنصر کی ترقی کیلئے خوراک کی اشیاء پر غور کریں اپنی خوراک سے اور سردرد میں تبدیلی کیلئے اور دررد شقیقہ کی شعاعوں کیلئے۔ ایک آنکھ سے دور رکھیں۔
عام طور پر ، تحقیق سے ثابت ہے کہ کافی ، مختلف قسم کی پنیر، مونوسوڈیم، خصوصاً کھانے کے بعد نمک جو سویا سوس ، ان سب کا زیادہ مقدار میں خوراک کے تیار کرنا یہ سب سردرد بڑھانے کے سبب بنتے ہیں۔

خوراک جو سر درد میں سکون پہنچاتی ہے

یہ خوراک یقینی طور پر قدرتی مرکب ہے جو سردرد کو کم کرتی ہے اس کی شدت کو بھی کم کرتی ہے۔ شقیقہ کا درد مشکل سے ہی جاتا ہے یہ ایک شخص سے دوسرے شخص تک مختلف ہوتی ہے۔ تاہم، شقیقہ کے شکار اس خوراک سے تجربہ کرسکتے ہیں اپنے ڈاکٹر سے مشورے کے بعد۔ بے شک یقینی خاتمہ کیلئے سکون بخش اثرات ان کی پہچان ہے۔

تربوز

پانی کی کمی بعض اوقات سر درد میں اضافے کا سبب بنتی ہے ہمارے احساس سے بھی زیادہ۔ پانی کے زیادہ مقدار کے تناسب کے ساتھ یہ پھل پورے طور پر ہتھیار ہے آپ کے اندرونی پانی کی مقدار کو پھر سے بھر دیتا ہے اور آپ کے درد میں آسانی پیدا کرتا ہے۔

گندم اناج کی خوراک

ایک کم کاربوہائیڈریٹ والی خوراک زیادہ حساس ہوسکتی ہے ان کیلئے جو سردرد میں مبتلا ہیں۔ کاربوہائیڈریٹ کی سپلائی زیادہ توانائی دماغ کی کارگردگی کیلئے ضرورت ہوتی ہے۔ کوئی بھی کمی اس شخص کی گلیکوجن میں بہت حد تک رہنمائی کرتی ہے جو جسم میں سیال مادے کی کمی کا سبب بنتی ہے۔ کرب کے صحت مند ذرائع آپ کی خوراک جیسا کہ گندم کی خوراک، دلیہ اور تازہ پھل غیر ضروری سرکا درد روکھنے کیلئے۔

خوبانی

خوبانی میں خون کے وریدوں کو آرام پہنچانے کی صلاحیت ہوتی ہے۔ یہ بادام میگنیشئم کے اعلٰی مواد سے منسلک کیا گیا ہے۔ میگنیشئم میں بھر پور غذائیت پائی جاتی ہے اس کو درد شقیقہ میں آرام کیلئے ترجیح دی جاتی ہے۔ دوسرے میگنیشئم سے بھرپور خوراک میں شامل ہے کاجو، اخروٹ، ترکاری، لوبیہ، براؤن رائس اور کیلا۔

دیگر خوراک

مثبت اثرات کیلئے حاصل کی گئی خوراک میں سے دہی، تل کے بیج، پالک اور پکے ہوئے آلو بہترین ہیں۔

مختصر

یہ بات اچھی طرح ذہن نشین کرلیں کہ یہ کھانے کی اشیاء دوسروں کو متاثر کرسکتی ہیں جب کہ ہوسکتا ہے کہ وہ برابر کی بنیاد میں آپ پر اثر انداز ناہو۔ سردرد کے منتر کی وجوہات جاننے کیلئے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں اور ممکن غذائی اجزاء کھانے کیلئے بات کریں جس کی آپ کوشش کرسکتے ہیں۔ ہمیشہ کی طرح اپنا خیال رکھیں اور صحت مند رہیں۔

شاید آپ یہ بھی پسند کریں
تبصرے
Loading...