ٹرینڈنگ نیوز – ایچ ٹی وی اردو https://htv.com.pk/ur Thu, 12 Aug 2021 06:48:56 +0000 ur hourly 1 https://htv.com.pk/ur/wp-content/uploads/2017/10/cropped-logo-2-32x32.png ٹرینڈنگ نیوز – ایچ ٹی وی اردو https://htv.com.pk/ur 32 32 خوراک کے عالمی دن پر اپنے آپ سے وعدہ کیجئے https://htv.com.pk/ur/news/international-food-day-htv Wed, 16 Oct 2019 11:05:32 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=34479

دنیا بھر میں روزانہ کی بنیا د پر کھانا ضائع ہوتا ہے اور دنیا بھر میں بے شمار لوگ ایسے ہیں جنھیں دو وقت کی روٹی نصیب نہیں ہوتی اور وہ اکثر بھوکے سوجاتے ہیں ۔بے شمار لوگ کئی کئی روز فاقوں سے گزرتے ہیں۔گھر میں کھانے سے لے کر ہوٹل جاکر کھانا کھانے تک […]

The post خوراک کے عالمی دن پر اپنے آپ سے وعدہ کیجئے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>

دنیا بھر میں روزانہ کی بنیا د پر کھانا ضائع ہوتا ہے اور دنیا بھر میں بے شمار لوگ ایسے ہیں جنھیں دو وقت کی روٹی نصیب نہیں ہوتی اور وہ اکثر بھوکے سوجاتے ہیں ۔بے شمار لوگ کئی کئی روز فاقوں سے گزرتے ہیں۔گھر میں کھانے سے لے کر ہوٹل جاکر کھانا کھانے تک ہم لوگ بےشمار کھانا ضائع کرتے ہیں جو کسی کا پیٹ بھرنے کے بجائے کچرے کا حصہ بن جاتے ہیں۔ پاکستان سمیت دنیا بھر میں 16 اکتوبر کو خوراک کا عالمی دن منایا جاتا ہے اس دن کو منانے کا مقصد لوگوں میں خوراک کو محفوظ بنانے سے متعلق آگاہی دینا اورشعور پیدا کرنا ہے۔اور اس روزہم سب کو اپنے آپ سے وعدہ کرنا ہوگا کہ ہم کھانے کو ضائع ہونے سے بچائیں گے۔

مندرجہ ذیل طریقے سے ہم کھانے کو ضائع ہونے سے بچاسکتے ہیں۔

بچ جانے والے کھانے کا دوبارہ استعمال :

اگر آپ کے گھر میں لنچ یا ڈنرمیں کھانا بچنا معمول ہےتو اس کا سب سے آسان حل یہ ہے کہ اس کو پھینکنے کے بجائے اس کو جما دیں، تو اس کھانے کو آپ کسی اور دن استعمال کرسکتے ہیں یا پھر کسی ضرورت مند کو دے بھی سکتے ہیں۔ اس طرح کھانا ضائع نہیں ہوگا بلکہ کسی کا پیٹ بھرنے کے کام آجائے گا۔

ضرورت ہو تو کھانے کی اشیاء خریدئیے:

اگر گھر میں پہلے سے کھانے کا سامان موجود ہے تو مزید خریدنا عقل مندی نہیں۔ درحقیقت انسان بھوک میں وہ سب خرید لیتا ہے جو اس کو استعمال نہیں کرنا ہوتا اور یہی وجہ ہے کہ پھر وہ کھانا ضائع ہوجاتا ہے۔ استعمال کے مطابق کھانا کی اشیاء خریدیں۔

بچے ہوئے کھانے کو جمادیں:

کھانا بچ جانے کے بعد اسے پھیکنے یا ضائع کرنے کے بجائے جمادیں تاکہ وہ بعد میں کام آسکے، یا اس کھانے کو کسی اور کو دیدیں تاکہ آپ کے ذریعے سے کسی کا پیٹ بھر سکے۔بچا ہوا کھانا، چاول، مرغی یا گوشت جیسی چیزیں باآسانی جمائی جاسکتی ہیں اور ان کا بعد میں استعمال بھی کیا جاسکتا ہے۔

منجمد کھانا یا ڈبہ بند کھانا خریدیں:

اکثر لوگوں کا خیال ہے کہ ڈبے کا کھانا اور فروزن فوڈ صحت کے لیے مفید نہیں ہوتا اور اس میں وٹامنز موجود نہیں ہوتے درحقیقت اس بات میں کوئی صداقت نہیں، یہ کھانا اتنا ہی فائدہ مند اور مفید ہوتا ہے جتنا کہ باقی پکوان اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ کھانا بننے کے فوری بعد جما دیا جاتا ہے جس کی وجہ سے اس میں شامل وٹامنز محفوظ رہتے ہیں۔ اس کھانے کا فائدہ یہ ہے کہ جتنی ضرورت ہوگی اتنا ہی الگ کرکے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

بچ جانے والے کھانے کے استعمال کی ترکیب ڈھونڈئیے:

اپنے بچے ہوئے کھانے کو استعمال کرنے کے لیے کھانے کی آن لائن ترکیب ڈھونڈے جس سے آپ کا کھانا ضائع نہ ہو اور اپنے بچے ہوئے کھانے کو باآسانی اور ایک نئے طریقے سے بخوبی بنایا جاسکے۔

سبزی اور پھل کو کیسے محفوظ کریں:

کون سی سبزی اور پھل فریج میں رکھنا چاہیے اور کون سی فریج سے باہر اس بات کا بخوبی اندازہ ہونا چاہیے۔ کیا آپ جانتے ہیں پیاز، لہسن اور آلو کے علاوہ باقی سبزیوں کو فریج میں رکھنا چاہیے البتہ پھلوں میں کیلے کو فریج سے باہر اور باقی پھلوں سے دور رکھنا چاہیے کیوں کہ یہ باقی پھلوں کو خراب کردیتا ہے۔


میٹابولزم کوتیز کرنے کے پانچ آسان طریقے


The post خوراک کے عالمی دن پر اپنے آپ سے وعدہ کیجئے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
زینٹک ٹیبلٹ ; کینسر کی مہلک بیماری کا باعث https://htv.com.pk/ur/news/zantac-tablet-is-dangerous Fri, 11 Oct 2019 06:18:35 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=34415 zantac

زینٹک ٹیبلیٹ کا استعمال بہت عام ہے اور معدہ سے جڑی اکثر بیماریوں کا علاج اس ٹیبلیٹ سے کیا جاتا ہے۔اس ٹیبلیٹ کا استعمال کئی سالوں سے دنیا بھر میں ہورہا ہے ۔ معدہ کے السر کے علاج کے لئے یہ دوا قلیل مدت تک استعمال کی جاتی ہے۔ یہ دوامعالج کی تجویز کردہ ہوتی […]

The post زینٹک ٹیبلٹ ; کینسر کی مہلک بیماری کا باعث appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
zantac

زینٹک ٹیبلیٹ کا استعمال بہت عام ہے اور معدہ سے جڑی اکثر بیماریوں کا علاج اس ٹیبلیٹ سے کیا جاتا ہے۔اس ٹیبلیٹ کا استعمال کئی سالوں سے دنیا بھر میں ہورہا ہے ۔ معدہ کے السر کے علاج کے لئے یہ دوا قلیل مدت تک استعمال کی جاتی ہے۔ یہ دوامعالج کی تجویز کردہ ہوتی ہے اور بنا معالج کے مشورہ کے اس کے استعمال سے منع کیا جاتا ہے۔ یہ دوا معدہ میں تیزاب کی مقدار کو کم کرکے بد ہضمی اور جلن کی تکلیف سے نجات دلاتی ہے۔ ساتھ ساتھ یہ نہ صرف معدہ میں تیزابیت کے  مسئلے کو دور کرتی ہے بلکہ معدہ کی سوزش کو بھی کم کرتی ہے۔ لیکن حال ہی میں ہونے والی ایک تحقیق کے بعد اس دوا پر بہت سے سوالات اٹھیں ہیں

ٓامریکی ادارے ایف ڈی اے کی جانب سے حالیہ تحقیق میں زینٹک ( رینیٹی ڈائن )میں مضر صحت اجزا سامنے آئیں ہیں ۔ اس دوا میں این نائٹرو سوڈ یمیتھلایمین( این ڈی ایم اے ) کی آمیزش ممکنہ طور پر کینسر کی مہلک بیماری کا باعث بن سکتی ہے۔ اس تحقیق کے بعد فوری طور پر دوسری دواؤں پر بھی پابندی لگائی گئی ہے جس میں این نائٹرو سوڈ یمیتھلایمین شامل ہوتے ہیں ۔ اس تحقیق کے سامنے آنے کے بعد دنیا بھر سمیت پاکستان میں بھی اس دوا پر عارضی پابندی لگا دی گئی ہے۔ اس دوا کے استعمال کرنے والے مریض بھی اس تحقیق کے بعد ذہنی کوفت کا شکار ہوگئے ہیں۔

ملک بھر میں ڈرگ ریگولیٹری اتھارٹی آف پاکستان (ڈریپ) نے ’زینٹک‘ دوا کی فروخت پر فوری طور پر پابندی کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا ۔ڈریپ کی جانب سے جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق رینیٹی ڈائن ایچ سی ایل کے حامل ادویات کی ملک بھر میں فروخت پر فوری طور پر عارضی پابندی عائد کردی گئی ہے ۔نوٹیفکیشن میں بتایا گیا ہے کہ  ملک بھر میں یہ دوا’زینٹک‘ کے نام سے فروخت کی جاتی ہے لہذا ڈریپ کی جانب سے زینٹک کی فروخت پر فوری طور پر پابندی کا نوٹیفکیشن جاری کیا گیا ہے۔ ڈریپ کی جانب سے جاری نوٹیفکیشن میں بتایا گیا ہے کہ ڈریپ عالمی اداروں کے ساتھ مل کر مریضوں کی صحت کا پھرپور خیال رکھتا ہے۔


The post زینٹک ٹیبلٹ ; کینسر کی مہلک بیماری کا باعث appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
ریبیز کے بارے میں آگاہی ضروری ہے https://htv.com.pk/ur/news/rabies-dangerous-disease Thu, 03 Oct 2019 07:13:30 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=34346 rabies

دنیا بھر کے لوگ28ستمبر کوریبیز کا عالمی دن مناتے ہیں تاکہ اس بیماری سے متعلق خطرات اور اس کی روک تھام کے بارے میں زیادہ سے زیادہ آگاہی دی جا سکے۔یہ دن منعقد کرنے کا مقصد انسانوں اور جانوروں میں پھیلنے والی اس بیماری کے بارے میں مکمل معلومات دینا ہے تاکہ اس سلسلے میں […]

The post ریبیز کے بارے میں آگاہی ضروری ہے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
rabies

دنیا بھر کے لوگ28ستمبر کوریبیز کا عالمی دن مناتے ہیں تاکہ اس بیماری سے متعلق خطرات اور اس کی روک تھام کے بارے میں زیادہ سے زیادہ آگاہی دی جا سکے۔یہ دن منعقد کرنے کا مقصد انسانوں اور جانوروں میں پھیلنے والی اس بیماری کے بارے میں مکمل معلومات دینا ہے تاکہ اس سلسلے میں اقدامات کرکے اس بیماری کو جڑ سے ختم کیا جاسکے۔دنیا بھر میں ریبیز سے سب سے زیادہ کتے متاثر ہوتے ہیں جس کی وجہ سے 99% سے زیادہ انسانوں میں یہ بیماری کتے کے کاٹنے کی وجہ سے ہوتی ہے ۔یہ معلومات صرف ایک دن کے لئے نہیں ہوتی بلکہ پورا سال ریبیز سے بچانے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔

یہ دن کیسے منائیں ؟

اس مہم میں شامل ہوں :

اس سلسلے میں دنیا بھر میں درجنوں تقریبات منعقد ہوتی ہیں جن کے زریعے ہم ریبیز کو کنٹرول کرنے کا طریقہ جان سکتے ہیں ۔اس کے لئے عہد نامہ بھی جاری کیا جاتا ہے جس پر دستخط کرکے آپ اس کو ختم کرنے کی مہم میں شریک ہو سکتے ہیں ۔آپ خود بھی اس سلسلے میں تقریبات منعقد کرسکتے ہیں۔

معلومات حاصل کریں :

آپ کے لئے یہ جاننا نہایت ضروری ہے کہ ریبیز کی وجہ سے پیدا ہونے والی صورت حال میں آپ کو کیا اقدامات کرنا ہونگے ۔ آپ کو یہ بات ضرور پتہ ہونی چاہئے کہ اگر آپ کا جانور کسی دوسرے شخص کو کاٹ لے یا کسی کا جانور آپ کو کاٹ لے یا آپ کے جانور کو کوئی دوسرا جانور کاٹ لے تو آپ کو کیا کرنا ہوگا۔
ان میں سے کسی بھی صورت حال کو آپ کا ڈاکٹر یا جانوروں کا ڈاکٹر ہی دیکھے گا لیکن اس کے لئے آپ کو بھی معلومات حاصل ہونا ضروری ہے۔

اپنی سوچ کو بدلیں:

جب ہم ریبیز کا سنتے ہیں تو ہمارے ذہن میں پاگل کتا،انسان یا گلہری آجاتی ہے جس کے منہ سے جھاگ نکل رہے ہوتے ہیں ۔یاد رکھئے یہ جان لیوا وائرس کی علامات ہیں اور انھیں معمولی نہیں سمجھنا چاہئے۔ساتھ ہی ریبیز سے ڈرنے کے بجائے اس کو ختم کرنے کی تدابیرختیار کرناچاہیئیں۔

یہ دن کیوں اہم ہے؟

اس کا ایک اہم مقصد ہے:

یہ دن منانے کا ایک اہم مقصد 2030تک ریبیز سے ہونے والی اموات کو صفر پر لانا ہے ۔2015میں مختلف تنظیموںکے ایک گروپ نے اس معاہدے کی منظوری دی۔

یہ ایک مہلک بیماری ہے:

دنیا بھر میںہر سال ریبیز کے انفیکشن کی وجہ سے 60,000اموات واقع ہوتی ہیں جبکہ عالمی صحت کے ادارے کے مطابق یہ 100%قابل علاج بیماری ہے۔اب یہ دنیا بھر کی عوامی برادری،این جی اوز اور حکومت کی ذمہ داری ہے کہ ایسے اقدامات کئے جائیں جن کے ذریعے ان اموات کو روکا جاسکے۔

معلومات میں اضافہ ہوتا ہے:

یہ جاننے کے بعد کہ جانوروں کو ریبیز سے کیسے محفوظ رکھا جائے؟ ہرشخص اس وائرس کوختم کرنے میں اپنا کردار ادا کرسکتا ہے۔ریبیز کے عالمی دن کے موقع پر اس بیماری کو بڑھنے سے روکنے کے لئے بنائے گئے قوانین کی نشاندہی کی جاتی ہے ساتھ ہی 12 ماہ سے کم عمر کے کتوں کو اس سے حفاظت کے ٹیکے بھی لگائے جاتے ہیں ۔ریبیز سے متعلق معلومات حاصل کرنا ،اسے جڑ سے ختم کرنے کے لئے پہلا قدم ہے۔


وہ علامات جو سنگین امراض کی نشاندہی کرتے ہیں


The post ریبیز کے بارے میں آگاہی ضروری ہے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
یوم آزادی پاکستان کو کس طرح منایا جائے ؟ https://htv.com.pk/ur/news/independence-day-celebration-2 Fri, 09 Aug 2019 06:25:11 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=33984

ہمارے پیارے وطن پاکستان کا یوم آزادی ہر سال 14اگست کو منایا جاتا ہے۔تمام پاکستانی اس دن کو منائیں یا نہ منائیں ان کے دل قومی جذبے سے سرشار ہوتے ہیں ۔یہ دن ان لاکھوں مسلمانوں کی یاد بھی دلاتا ہے جنھوں نے آزادی حاصل کرنے کی خاطر اپنی جانوں کے نذرانے پیش کردئیے ۔اورجب […]

The post یوم آزادی پاکستان کو کس طرح منایا جائے ؟ appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>

ہمارے پیارے وطن پاکستان کا یوم آزادی ہر سال 14اگست کو منایا جاتا ہے۔تمام پاکستانی اس دن کو منائیں یا نہ منائیں ان کے دل قومی جذبے سے سرشار ہوتے ہیں ۔یہ دن ان لاکھوں مسلمانوں کی یاد بھی دلاتا ہے جنھوں نے آزادی حاصل کرنے کی خاطر اپنی جانوں کے نذرانے پیش کردئیے ۔اورجب دوسرے مسلمان اپنے آزادوطن کی طرف روانہ ہوئے تو ان کو راستے میں ہی بے دردی سے قتل کردیا اس طرح پوری پوری ریل گاڑیاں جو مسافروں سے بھری تھی انھیں کاٹ ڈالا اور وہ آزاد وطن میں داخل بھی نہ ہو سکے ۔یہ ان ہی لوگوں کی قربانیاں ہیں جن کی بدولت ہم آج آزاد فضا میں سانس لے رہے ہیں ۔
پاکستان کا یوم آزای ہر پاکستانی جوش وجذبے سے مناتا ہے ۔جھنڈیوں سے گلیاں اور بازار سجائے جاتے ہیں۔گھروں اور گاڑیوں پر سبز پرچم لہرائے جاتے ہیں ۔سبز اور سفید کپڑے ،چوڑیاں ،بیجز سب ہی کچھ پہنا جاتا ہے ۔مٹھائیاں بھی تقسیم ہوتی ہیں ،تعلیمی اداروں میں تقریبات منعقد کی جاتی ہیں ۔اس سلسلے میں بہت سے سیمینارز ہوتے ہیں اور آزادی کے موضوعات پر پر جوش تقاریرکی جاتی ہیں ۔جس میں ٓزادی کی تحریک کے رہنمائوں اور شہدا ء کو خراج تحسین پیش کیا جاتا ہے ۔اس طرح یہ دن اختتام پزیر ہو جاتا ہے۔

آزادی کا دن صرف خوشیاں منانے کا دن نہیں بلکہ ہمیں ہماری ذمہ داریوں کی بھی یاد دلاتا ہے ۔جبکہ اس کے برعکس اگلے دن سے سب اپنے روٹین کے مطابق ہونا شروع ہو جاتا ہے ۔سرکاری ملازمین کی دفاتر میں دیر سے حاضری اور جلدی اٹھ کر گھرچلے جانا ۔عوام کو لمبی لمبی لائنوں میں کھڑا رکھنا اور وقت ختم ہونے پر واپس بھیج دینا ۔کیا یہ اچھی بات ہے ؟جس کام کی آپ پوری تنخواہ لے رہیں اسے پوری طرح انجام کیوں نہیں دیتے؟ اگر تمام دفاتر میں صحیح حاضری اور وقت پر کام ہونے لگے تو کوئی بھی پریشان نہیں ہو گا اور آپ کی روزی بھی حلال ہو گی ۔

صرف سرکاری ملازمین ہی نہیں ہمارے ملک کے نوجوان جنھیں کل اس ملک کی باگ ڈور سنبھالنی ہے ان پر بھی کچھ ذمہ داریاں عائد ہوتی ہیں ۔وہ کوئی خاص ذمہ داری نہیں انھیں صرف اپنی تعلیم اور اخلاق کو بہتر بنانا ہے ۔کیونکہ ہمارے ملک کا نوجوان طبقہ صرف سوشل میڈیا کا ہوکررہ گیا ہے وہ سمجھتے ہیں کہ سوشل میڈیا کے ذریعے ہی ہم ساری جنگیں جیت جائیں گے ۔وطن سے محبت اور جہاد کا جذبہ صرف گانوں کی حد تک رہ گیا ہے ۔ٹھیک ہے اگر آپ اپنے ملک کے لئے قربانی دینے کی ہمت نہیں رکھتے تو کم ازکم اس کی آزادی کو قائم رکھنے کے لئے اسے مستحکم بنانے میں تو اپنا کردار ادا کرسکتے ہیں ۔اپنے ملک کی ترقی کے لئے اپنی تعلیم پر تو پوری توجہ دے سکتے ہیں ناں؟


چکن چاؤ مین بنانے کاپاکستانی طریقہ


ہمارے تاجر حضرات بھی اپنے وطن کے لئے بہت کچھ کرسکتے ہیں ۔جائز طریقے سے کاروبار کرنے سے ناصرف آپ کی روزی میں برکت ہوگی بلکہ آپ کا کاروبار دن دگنی اور رات چوگنی ترقی کرے گا ۔اس سے آپ بھی خوشحال ہونگے اور آپ کا ملک بھی کیونکہ کاروبار میں ترقی سے روزگار کے مواقع بھی بڑھتے چلے جاتے ہیں اور غربت کا خاتمہ ہوتا ہے ۔
اگر ہم سب اپنی ذمہ داریوں کو اچھی طرح سمجھ کر ان پر عمل کریں تو ہمارے ملک سے کرپشن ختم ہو جائے گا کیونکہ کہا جاتا ہے کہ عوام اچھے ہونگے تو ان کے حکمران بھی مخلص ہوں گے ۔یہ ہمارے ہی اعمال ہیں جن کی وجہ سے ہمارا ملک مشکل دور سے گزر رہا ہے۔

ساتھ ساتھ چند اور ضروری التجائیں ہیں وہ یہ کہ اگلے دن یعنی 15 اگست کو اگر سڑک پر کوئی پاکستانی پرچم یا جھنڈا گرا دیکھیں تو فوری طور پر اسے اٹھائیں اور ساتھ ساتھ یہ عہد بھی کریں کہ ہم اپنی سڑکوں ، گلیوں ، محلوں کو صاف ستھرا رکھیں گے۔ اس کے علاوہ آپ 14اگست کے خوبصورت دن کو مزید یادگار بنانے کے لئے کوئی درخت لگا سکتے ہیں تاکہ ہمارے ملک کی آب و ہوا اچھی ہونے کے ساتھ ساتھ ہمارا ملک مزید خوبصورت بھی ہوجائیں۔

اللہ تعالیٰ ہمارے اندر وطن سے سچی محبت کا جذبہ پیدا کردے اور ہم میں سے ہر ایک اسی جذبے کے تحت اپنی ذمہ داریوں کو نبھاتا چلا جائے۔پھر وہ دن دور نہیں جب پاکستان بھی ایک طاقتور ملک بن جائے گا ۔اور کسی دشمن کو اس کی طرف آنکھ اٹھا کر دیکھنے کی بھی ہمت نہ ہوگی۔ انشاء اللہ


پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کے ادکار جو ڈاکٹر بھی ہیں


The post یوم آزادی پاکستان کو کس طرح منایا جائے ؟ appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
نوجوانوں کا عالمی دن https://htv.com.pk/ur/news/world-youth-day Thu, 08 Aug 2019 06:28:27 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=33956 International youth day

بین الاقوامی ادارے ا قوام متحدہ کے زیر نگرانی ہر سال مختلف دن منائے جاتے ہیں جن میں ایک نوجوانوں کا عالمی دن بھی ہے۔جس کا مقصد نوجوانوں کی فلاح و بہبود اورمعاشرے میں ان کے مقام پر روشنی ڈالنا ہے ۔ اس دن کو منانے کامقصدنوجوانوں کو ناصرف تحفظ فراہم کرنا ہے بلکہ دنیا […]

The post نوجوانوں کا عالمی دن appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
International youth day

بین الاقوامی ادارے ا قوام متحدہ کے زیر نگرانی ہر سال مختلف دن منائے جاتے ہیں جن میں ایک نوجوانوں کا عالمی دن بھی ہے۔جس کا مقصد نوجوانوں کی فلاح و بہبود اورمعاشرے میں ان کے مقام پر روشنی ڈالنا ہے ۔ اس دن کو منانے کامقصدنوجوانوں کو ناصرف تحفظ فراہم کرنا ہے بلکہ دنیا بھر کے نوجوانوں کو( چاہے وہ امیر ہوں یا غریب)ملکی ترقی میں بھی شامل کرنا ہے۔

نوجوانوں کی ترقی اور تحفظ کے ساتھ ان کی تعلیم،روزگار ،صحت ،ماحول ،اپنی ذمہ داریوں سے غفلت ،اوران میں عام ہونے والی بیماریوں کو بھی مد نظر رکھا گیا ہے ۔یہ تمام باتیں نوجوانوں کے عالمی دن کے دسویں سال 1995میں سرکاری سطح پر طے پائیں۔
نوجوانوں کا عالمی دن ہر سال 12اگست کو منایا جاتاہے۔جس میں نوجوانوں کی صلاحیتوں اور ان کو درپیش مسائل کا جائزہ لینا ہوتا ہے۔2019 کا موضوع نوجوانوں کی تعلیم کو بہتر بنانا ہے ۔اس بات پر بھی زور دیا گیا ہے کہ ترقی کے لئے تمام نوجوانوں کی مساوی تعلیم ہونی چاہئے۔کیونکہ مساوی تعلیم کے ذریعے ہی غربت ،نسلی امتیازکا خاتمہ اور معاشرے کی بہتر نشونماء اور ترقی ممکن ہے۔


نوجوانوں میں ڈپریشن کی10وجوہات


نوجوانوں کی مساوی تعلیم کے لئے فلاح و بہبود کے ادارے حکومت کے ساتھ مل کر تعلیمی اداروں کو قائم کرنے اور نوجوانوں کی ترقی کے لئے نئی تعلیمی پالیسیوں اور ٹریننگ پروگراموں کو شروع کرنے کے لئے کوشاں ہیں ۔
2019 میں منائے جانے والے نوجوانوں کے عالمی دن کے ذریعے اس سلسلے میں کئے گئے کاموں اور کوششوں اور ان سے حاصل ہونے والے تجربات پر روشنی ڈالی جائے گی ۔اس طرح اس سلسلے کو آگے بڑھانے کا راستہ بھی نمایاں ہو جائے گا ۔

اس ضمن میں سب سے خاص بات یہ کہ کسی ملک کی ترقی کا دارومدا ر اس کے نوجوانوں پر ہوتا ہے اس کی وجہ ان کی جدید تعلیم اور نئی دنیا کے نئے تقاضوں سے آراستہ ہوکر چلنا ہے۔ وطن عزیز میں آبادی کا ایک بہت بڑا حصہ نوجوانوں پر محیط ہے جو کہ ملکی ترقی کے لئے ہمہ وقت کوشاں ہیں۔ حکومت پاکستان کو یہ بات سمجھنی چاییئے کہ ان کا سب سے قیمتی اثاثہ اس ملک کے نوجوان ہیں جن کوتھوڑی سے رہنمائی کی ضرورت ہے جس کے بعد یہ مکمل ہیرا بن کر کر ملک عزیز کی بھرپور خدمت کریں گے۔


نوجوانوں کے لیے متوازن غذاکیا ہونی چاہیے؟


The post نوجوانوں کا عالمی دن appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>