لائف اسٹائل – ایچ ٹی وی اردو https://htv.com.pk/ur Fri, 25 Mar 2022 08:10:29 +0000 en-US hourly 1 https://htv.com.pk/ur/wp-content/uploads/2017/10/cropped-logo-2-32x32.png لائف اسٹائل – ایچ ٹی وی اردو https://htv.com.pk/ur 32 32 خودکو صحت مند رکھنے کے لئے اچھی غذا کا انتخاب کیجئے https://htv.com.pk/ur/lifestyle/world-food-day-2019 Wed, 16 Oct 2019 06:55:44 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=34465 world-food-day-2019

اکثر خواتین و مرد غذا کے انتخاب میں لاپرواہی کرتے ہیں اور اپنی صحت خراب کر لیتے ہیں ۔جبکہ صحت مند رہنے کے لئے مناسب غذا کا استعمال بہت ضروری ہے۔ہمیشہ اپنی صحت کو فوقیت دیجئے اور اپنے لئے اچھی غذا کاانتخاب کیجئے۔ آپ کے لئے کیا ضروری ہے: اپنی عمر ،جنس،قد،وزن اور جسمانی کام […]

The post خودکو صحت مند رکھنے کے لئے اچھی غذا کا انتخاب کیجئے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
world-food-day-2019

اکثر خواتین و مرد غذا کے انتخاب میں لاپرواہی کرتے ہیں اور اپنی صحت خراب کر لیتے ہیں ۔جبکہ صحت مند رہنے کے لئے مناسب غذا کا استعمال بہت ضروری ہے۔ہمیشہ اپنی صحت کو فوقیت دیجئے اور اپنے لئے اچھی غذا کاانتخاب کیجئے۔

آپ کے لئے کیا ضروری ہے:

اپنی عمر ،جنس،قد،وزن اور جسمانی کام کے لحاظ سے اپنی غذا کاانتخاب کریں اس کے لئے یہ جاننا نہایت ضروری ہے کہ آپ کو کتنی کیلوریز،غذا اور مشروبات کی ضرورت ہے ۔

کم کھائیں :

آپ جو کچھ بھی کھانا چاہتی ہیں اس کے لئے چھوٹی پلیٹ کا استعمال کریں اس طرح آپ کم مقد ار میں کھائیں گی اور کم کیلوریز حاصل کریں گی ۔یہ بھی ضروری ہے کہ کھانے کو آرام آرام سے مزے لے لے کر کھائیں ۔


مزید جانئے :یوگا کے حیرت انگیز فوائد


اپنی ہڈیوں کو مضبوط بنائیں :

ہڈیوں کو مضبوط بنانے کے لئے اپنی غذا میں کم چکنائی والا دودھ ،دہی اور پنیر شامل کریں۔اپنی چائے یا کافی میں بھی بغیر چکنائی یا کم چکنائی والا دودھ استعمال کریں ۔

سبزیاں اور پھل کھائیں :

آپ کی غذا کا آدھا حصہ پھل اور سبزیوں پر مشتعمل ہونا چاہئے۔دن کے وقت پھل ضرور کھائیں ۔سبزیوں میں لال ،نارنجی اور ہری سبزیوں مثلا ٹماٹر،شکر قندی،بروکولی کا انتخاب کریں ۔

زیادہ پانی پیئیں:

وزن کو قابو میں رکھنے کے لئے پانی اور کم کیلوریزوالے مشروبات لیں ۔اپنے ساتھ پانی کی بوتل رکھیں تاکہ کسی وقت بھی پیاسا نہ رہنا پڑے۔

فائبر والی غذا لیں:

اپنی غذا میں ثابت اناج جیسے برائون رائس،بھوسی والے آٹے کی روٹی شامل کریں ۔فائبر والی چیزوں سے پیٹ بھرا رہتا ہے اور پوری غذائیت بھی حاصل ہوتی ہے۔

اپنی غذا کے بارے میں معلومات رکھیئے :

اچھی غذا حاصل کرنے کے لئے اس کے اجزاء کے بارے میں پوری معلومات ہونا ضروری ہے ۔ڈبے میں پیک یا کھلی ہوئی غذائوں کو استعمال کرنے سے پہلے ان کے غذائی اجزاء ضرور دیکھ لیں ۔تاکہ وہی غذا استعمال کریں جس کی آپ کو ضرورت ہے۔

مضر صحت غذاؤں سے گریز کریں :

اپنی غذا سے کیلوریز کم کرنے کے لئے فیٹس اور شکر والی غذائوںکو کم کریں۔کم چکنائی والا گوشت کھائیں ،کیک ،،بسکٹ ،آئس کریم اور مٹھائیاں کم سے کم کھائیں ۔

گھر کا کھانا کھائیں :

گھر پر کم چکنائی، نمک اور شکر والا کھانا بناکر کھائیں ۔جب زیادہ تر کھانا گھر پر بنے گا تو اس کی غذائیت پر بھی خاص دھیان دیا جاسکتا ہے۔اور آپ اپنے لئے بہتر غذا کا انتخاب کر سکیں گے ۔اس بات کا بھی دھیان رکھیں کہ کون سی غذا آپ کے لئے صحت بخش رہے گی جیسے مرغی کو تلنے کے بجائے روسٹ کر کے کھانا زیادہ مفید ہوتا ہے۔

چاق وچوبند رہیں :

ہفتے میں کم از کم ڈھائی گھنٹے جسمانی طورپر ایکٹو رہنا ضروری ہے ۔جاگنگ ،سائیکلنگ یا واک ضرور کریں ۔ایسی ورزش کریں جس سے مسلز میں کھنچائو ہو۔


آنسو صرف جذبات نہیں بلکے صحت بھی


The post خودکو صحت مند رکھنے کے لئے اچھی غذا کا انتخاب کیجئے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
نیند کی زیادتی سے نجات پانے کے طریقے https://htv.com.pk/ur/lifestyle/neend-ki-ziyadti-sai-nijaat Wed, 02 Oct 2019 06:37:17 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=34185 neend ki ziyadtiii

سو کر اٹھنے کے بعد طبیعت بوجھل ہونا ایک عام بات ہے اور ایسا سب کے ساتھ ہی ہوتا ہے ۔لیکن کچھ لوگ ایسے بھی ہوتے ہیں جن کو نیند دن میں بھی تنگ کرتی ہے اورکام میں رکاوٹ بنتی ہے۔اور کام کے دوران بار بار سونے کا دل چاہتا ہے۔دن کی نیند کی وجہ […]

The post نیند کی زیادتی سے نجات پانے کے طریقے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
neend ki ziyadtiii

سو کر اٹھنے کے بعد طبیعت بوجھل ہونا ایک عام بات ہے اور ایسا سب کے ساتھ ہی ہوتا ہے ۔لیکن کچھ لوگ ایسے بھی ہوتے ہیں جن کو نیند دن میں بھی تنگ کرتی ہے اورکام میں رکاوٹ بنتی ہے۔اور کام کے دوران بار بار سونے کا دل چاہتا ہے۔دن کی نیند کی وجہ رات کی بے خوابی ہوتی ہے اس کے علاوہ سونے کا خراب روٹین بھی دن کی نیند کا سبب بنتا ہے ۔
ان طریقوں کے ذریعے آپ رات کی نیند بہتر بنا کر دن کی نیند سے نجات حاصل کر سکتے ہیں ۔

رات کو پوری نیند لیں :

رات کی پوری نیند بہت ضروری ہے لیکن ہم میں سے اکثرنیند کے ایک دو گھنٹے رات یا صبح کودوسرے کام کرنے میں ضائع کردیتے ہیں ۔بڑوں کو روزانہ 7سے 9گھنٹے اور نوجوانوں کے لئے 8گھنٹے کی نیند ضروری ہے۔

بستر کو صرف نیند کے لئے ہی رہنے دیں :

اپنے بستر کو صرف نیند کے لئے ہی رکھیں ۔اس پر لیٹ کرمطالعہ کرنے ،ٹی وی دیکھنے،وڈیو گیمز کھیلنے،موبائل یا لیپ ٹاپ استعمال کرنے سے گریز کرنا چاہئے۔بستر پر بیٹھ کر نہ ہی بل دیکھیں اور نہ ہی کوئی جھگڑا کریں ۔کیونکہ فکر کی وجہ سے آپ نہ سو سکیں گے۔

صبح بیدار ہونے کا وقت مقرر کریں :

جن لوگوں کو زیادہ نیند آنے کی شکایت ہوتی ہے انھیں چاہئے کہ روزانہ مقررہ وقت پر سوئیں اور جاگیں۔ حتیٰ کہ ویک اینڈ پر بھی اسی وقت پر سوئیں اور جاگیں ۔لیکن اگر آپ بے خوابی کا شکار ہیں تو وقت مقرر کرنے میں آپ کو پریشانی ہو سکتی ہے۔


ذہین افراد کی عجیب نشانیاں جانئے

آہستہ آہستہ جلدی سونے کی ڈالیں:

روزانہ سونے کے لئے پہلے وقت سے 15منٹ جلدی لیٹ جائیں۔چار دن تک ایسا کریں ۔پھر چوتھے دن کے وقت کو اپنے روٹین میں رکھیں ۔اس طرح سونے کے وقت کو سیٹ کرنے میںزیادہ آسانی ہوگی اور آپ مقررہ وقت سے ایک گھنٹہ پہلے سونے کے عادی ہو جائیں گے۔

ایک ہی وقت پرکھانا کھائیں:

صرف سونے کا وقت ہی نہیں بلکہ اپنے کھانے کا وقت بھی مقرر کریں اس طرح آپ کا سرکاڈیئن ردھم بھی صحیح رہے گا۔بھاگتے دوڑتے ڈونٹ اور کافی کے بجائے صحت بخش ناشتہ اور دوپہر کا کھاناکھائیں ۔کیونکہ صحیح غذا نہ لینے سے بھی سستی رہتی ہے ۔رات کا کھانا بھی سونے سے دو،تین گھنٹے پہلے لیں۔

ورزش کریں:

روزانہ کم ا ز کم آدھاگھنٹہ ورزش کرنے سے نیند کے لئے لا تعداد فوائد ملتے ہیں ۔ورزش، خاص طور پر ایروبک ورزش اچھی اور گہری نیند لانے میں مدد دیتی ہے۔ورزش سے توانائی حاصل ہوتی ہے ۔دن کی روشنی میں ورزش کرنے سے نیند کے لئے زیادہ فوائد حاصل ہوتے ہیں ۔ماہرین کا کہنا ہے کہ دھوپ میں 30منٹ ورزش کرنے سے آپ کے سونے کی عادت کو بہتر بناتی ہے۔

نیند نہ آئے تو بستر پر نہ جائیں :

اگر آپ صرف تھکے ہوئے ہیں تو بستر پر لیٹ کر آپ کو نیند نہیں آئے گی کیونکہ نیند اور تھکن میں فرق ہوتا ہے۔بستر پر اسی وقت جائیں جب آپ کو نیند آرہی ہو اور آنکھیں نیند سے بوجھل ہونے لگیں ۔

دن میں دیر تک نہ سوئیں:

دوپہر میں دیر تک سونے سے بھی رات کی نیند خراب ہوتی ہے جس کی وجہ سے دن میں نیند آتی رہتی ہے۔

لیٹنے سے پہلے ریلیکس ہو جائیں :

سونے سے پہلے پر سکون ہونے کا روٹین آپ کے دن کو رات سے الگ کردے گا کیوںکہ اکثر کام ذہنی دبائو کی وجہ بنتے ہیں اور آپ کی نیند خراب ہو جاتی ہے۔سونے سے پہلے کچھ دیر مراقبہ کرنا ،گرم پانی سے نہانا،کوئی کتاب پڑھنا،گرین ٹی یا گرم دودھ بھی اچھی نیند لانے میں مددگار ہوتا ہے۔ لیکن اگر اس سے آپ کو بار بار باتھ روم جانا پڑے تو پھر انھیں ترک کر دینا چاہئے۔


توند سے نجات کے 7آسان طریقے


The post نیند کی زیادتی سے نجات پانے کے طریقے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
توند سے نجات کے 7آسان طریقے https://htv.com.pk/ur/lifestyle/tond-sai-nijat-ky-tareekay Thu, 22 Aug 2019 08:43:58 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=34037 tond-sai-nijat-ky-tareekay

اپنے جسم میں نکلتی ہوئی توند کسی کو اچھی لگ سکتی ہے ؟ خواتین اور مرد دونوں اپنی پھیلتی کمر اور نکلتے پیٹ سے پریشان ہوتے ہیں۔مگر اس سے نجات پانا بہت مشکل محسوس ہوتاہے۔تاہم پیٹ میں جمع ہونے والی اضافی چربی کو گھلانے کے آسان طریقے بھی موجود ہیں جس سے آپ کا جسم […]

The post توند سے نجات کے 7آسان طریقے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
tond-sai-nijat-ky-tareekay

اپنے جسم میں نکلتی ہوئی توند کسی کو اچھی لگ سکتی ہے ؟ خواتین اور مرد دونوں اپنی پھیلتی کمر اور نکلتے پیٹ سے پریشان ہوتے ہیں۔مگر اس سے نجات پانا بہت مشکل محسوس ہوتاہے۔تاہم پیٹ میں جمع ہونے والی اضافی چربی کو گھلانے کے آسان طریقے بھی موجود ہیں جس سے آپ کا جسم چند مہینوں میں ایک بار پھر متناسب ہوسکتا ہے۔

صحیح طرح خوراک کو چبانا

اگر آپ تیزی سے خوراک کو نگلتے ہیں تو یہ پیٹ کے پھولنے کا باعث بنتا ہے، کھانے کے صحیح آداب کا خیال رکھنا نہ صرف پیٹ کو صحیح شکل میں برقرار رکھنے میں مدد دیتا ہے بلکہ دوست اور رشتے دار بھی خوش ہوتے ہیں۔

میٹھی اشیاءسے زیادہ سے زیادہ دوری

میٹھی اشیاءیقیناً لذیذ ہوتی ہیں مگر ان کا بہت زیادہ استعمال ہمارے جسم کے لیے کچھ زیادہ اچھا نہیں ہوتا، یہ نہ صرف بہت زیادہ کیلوریز سے بھرپور ہوتی ہیں بلکہ ہماری کمروں کو بھی پھیلاتی ہیں، جبکہ اس کے نتیجے میں انسولین کی حساسیت کا سامنا بھی ہوسکتا ہے جس کے نتیجے میں اضافی چربی پیٹ کے گرد جمع ہونے لگتی ہے۔ توند سے نجات چاہتے ہیں تو چینی سے دوری اختیار کرلینا بہترین حکمت عملی ہوتی ہے۔

پانی کو ترجیح دینا

اگر کچھ مشروبات کمر کو پھیلاتے ہیں تو ایک توند کو شرطیہ کم کرتا ہے اور وہ ہے پانی، یہ جسم کو ڈی ہائیڈریشن سے بچاتا ہے جس سے پیٹ نہیں پھولتا، جبکہ پانی کا ذیادہ استعمال غذا کی اشتہا کو بھی کم کرتا ہے اور پیٹ بھی جلد بھر جاتا ہے۔


ذہین افراد کی عجیب نشانیاں جانئے

پھلوں کا استعمال

پھل جیسے بیریز، چیری، سیب اور مالٹے وغیرہ ایک قدرتی جز کیورسیٹن سے بھرپور ہوتے ہیں جو معدے کی سوجن کم کرتے ہیں، تو اگر آپ ان پھلوں کو اپنے گھر میں نمایاں جگہ پر رکھیں تو بے وقت بھوک پر آپ انہیں کھانے کو ترجیح دیں گے۔

کھڑے ہونے کا صحیح انداز

دو سیکنڈ میں سپاٹ پیٹ چاہتے ہیں؟ تو بالکل سیدھا کھڑے ہوجائیں، جھک کر چلنے سے پیٹ باہر کی جانب نکلتا ہے مگر ریڑھ کی ہڈی کو سیدھا رکھنے سے آپ لمبے اور دبلے نظر آتے ہیں، یقیناً یہ ایک عارضی حل ہے مگر کھڑے ہونے کا صحیح انداز پرکشش شخصیت سے ہٹ کر بھی متعدد طبی فوائد کا حامل ہوتا ہے۔

تناؤ سے بچیں

تناؤ جسم میں ایک ہارمون کورٹیسول کی مقدار کو بڑھا دیتا ہے اور یہ ہارمون پیٹ کے گرد چربی کو جمع کرنے لگتا ہے، روزمرہ میں زیادہ تناؤ موٹاپے سے ہٹ کر بھی صحت کے لیے اچھا نہیں اور مختلف امراض کا باعث بنتا ہے۔

تمباکو نوشی سے چھٹکارا

کینسر جیسے موذی مرض کے باوجود آپ تمباکو نوشی ترک کرنے کے لیے کوئی جواز ڈھونڈ رہے ہیں؟ اگر ہاں تو یہ عادت موٹاپے کا باعث بھی بنتی ہے، درحقیقت تمباکو نوشی پیٹ کے گرد چربی کے جمع ہونے کا باعث بنتی ہے جس کے نتیجے میں توند نکلنے لگتی ہے۔


نوٹ: یہ مضمون عام معلومات کی فراہمی کے لیے ہے۔ قارئین اس حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ لیں۔

The post توند سے نجات کے 7آسان طریقے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
کامیابی چاہتے ہیں تو صبح اٹھنے کی عادت ڈالئے https://htv.com.pk/ur/lifestyle/benefit-of-wake-up-early-morning Fri, 02 Aug 2019 08:12:03 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=33874

صبح سورج طلوع ہونے سے قبل بیدار ہونا بیشتر افرادکے لئے ناممکن کام ہے، لیکن اوردنیا کے کامیاب افراد کا ماننا ہے کہ علی الصبح بستر سے نکل آنا ذہنی اور جسمانی صلاحیتوں میں اضافے کا باعث بنتا ہےاور یہ عادت آپ کو کامیابی کے راہ پر گامزن کرتی ہے۔ ایک رپورٹ کے مطابق صبح […]

The post کامیابی چاہتے ہیں تو صبح اٹھنے کی عادت ڈالئے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>

صبح سورج طلوع ہونے سے قبل بیدار ہونا بیشتر افرادکے لئے ناممکن کام ہے، لیکن اوردنیا کے کامیاب افراد کا ماننا ہے کہ علی الصبح بستر سے نکل آنا ذہنی اور جسمانی صلاحیتوں میں اضافے کا باعث بنتا ہےاور یہ عادت آپ کو کامیابی کے راہ پر گامزن کرتی ہے۔ ایک رپورٹ کے مطابق صبح جلدی بیدار ہونا کسی فرد کی ذہنی اور جسمانی کارکردگی میں اضافے کا باعث بنتا ہے کیونکہ اس وقت بیرونی مداخلت کا امکان نہ ہونے کے برابر ہوتا ہے اور اپنے کام پر مقصد پر زیادہ تندہی کے ساتھ کام کیا جاتا ہے۔رپورٹ میں مزید بتایا گیا ہے کہ ہمارا جسم دن کے آغاز میں زیادہ متحرک ہوتا ہے، جبکہ ذہن بھی علی الصبح زیادہ الرٹ ہوتا ہے جس کے باعث ذہنی و جسمانی کارکردگی میں اضافہ ہوتا ہے۔خیال رہے کہ اسلامی تعلیمات میں بھی صبح جلد اٹھنے کی تاکید کی گئی ہے اور اسے رزق میں فراوانی کا وقت مانا جاتا ہے۔

صبح اٹھنے کے اور کیا فوائد ہیں ؟جانئے !

کامیابی کے امکانات کا بڑھنا

جرمنی میں ہونے والی ایک تحقیق میں یہ بات سامنے آئی تھی کہ جب عملی زندگی میں کامیابی کو دیکھا جاتا ہے تو صبح جلد اٹھنے والے افراد زیادہ کامیاب ثابت ہوتے ہیں، ایسے افراد اسکول میں بہتر امتحانی نتائج حاصل کرتے ہیں جس کے نتیجے میں وہ اچھے کالجوں میں جاتے ہیں جو اچھی ملازمت کے مواقع فراہم کرتا ہے۔ ایسے افراد مسائل کا سامنا کھلے دل سے کرتے ہیں اور اسے مات دینے کے لئے ہمہ وقت تیار رہتے ہیں۔

منفی سوچ سے نمٹنے میں مددگار وقت

2014 کی ایک تحقیق میں یہ بات سامنے آئی تھی کہ جو لوگ رات گئے سوتے ہیں ن پر منفی خیالات کا غلبہ طاری ہوسکتا ہے، اس کے مقابلے میں جلد سونے کے لیے لیٹنا اور اچھی نیند لینا مختلف مسائل سے نمٹنے کی صلاحیت کو بہتر بناتا ہے جبکہ ہر رات 6 سے 8 گھنٹےکی نیند منفی سوچ کو دور رکھنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔

ذہین افراد کی عجیب نشانیاں جانئے

کام میں ٹال مٹول نہیں کرتے

ایک تحقیق کے مطابق صبح جلد اٹھنے والے لوگ کام کو ٹالنے یا اس سے بچنے کے لیے بہانے نہیں کرتے، جیسا کہ رات دیرتک جاگنے والے افراد کرتے ہیں، اس کی وجہ یہ ہے کہ ایسے افراد جسمانی طور پر زیادہ متحرک ہوتے ہیں اور اپنے کام جلد نمٹاتے ہیں ۔ کیونکہ صبح جلدی اٹھنے سے وقت بھی زیادہ ہوتا ہے اور ہر کام بر وقت ہوجاتا ہے۔

صحت مند زندگی

عملی زندگی میں آگے بڑھنے کے لیے بیماری بڑی رکاوٹ ہے، جبکہ مناسب نیند کے ساتھ علی الصبح اٹھنا اس سے بچنے میں مدد دیتا ہے، ایک تحقیق کے مطابق مناسب نیند جسمانی دفاعی نظام کو مضبوط کرتی ہے اور مختلف وائرسز سے تحفظ دیتی ہے، اسی طرح جلد اٹھنے والے لوگ ورزش کرنے کے بھی عادی ہوجاتے ہیں جو صحت کے لیے انتہائی اچھی عادت ہے۔

خوش مزاج

اگر آپ نے صبح آٹھ یا نو بجے دفتر جانا ہے اور جانے سے آدھے گھنٹے پہلے اٹھتے ہیں تو جلد بازی میں گڑبڑ کا امکان ہوتا ہے جبکہ جلد اٹھنا تیار ہونے کے لیے نہ صرف مناسب وقت دیتا ہے بلکہ مختلف مشاغل کا موقع بھی فراہم ہوتا ہے، سب سے اہم چیز یہ ہے کہ اس سے ذہنی تناؤ کم ہوتا ہے جو آگے پورے دن میں بھی تناؤ سے بچاتا ہے۔


The post کامیابی چاہتے ہیں تو صبح اٹھنے کی عادت ڈالئے appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
عوام کے سامنے محبت کا اظہار اکثر لوگوں کو ناگوار کیوں گزرتاہے؟ https://htv.com.pk/ur/lifestyle/iqra-yasir-pda-lsa Tue, 23 Jul 2019 06:08:47 +0000 https://htv.com.pk/ur/?p=33750 iqra yasir pda lsa

آپ کتنے ہی بے خبر کیوں نہ ہوں،یہ جانتے ہوں گے اتوار ،7جولائی کو منعقد ہونے والے لکس اسٹائل ایوارڈ2019 میں اداکاریاسرحسین نے اقراء عزیز کو شادی کا پیغام دے دیا ۔ یاسر نے گھٹنوں کے بل کھڑے ہوکر اپنی محبوبہ سے سوال کیا کہ کیا وہ اس سے شادی کرے گی؟اس وقت ہال میں […]

The post عوام کے سامنے محبت کا اظہار اکثر لوگوں کو ناگوار کیوں گزرتاہے؟ appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>
iqra yasir pda lsa

آپ کتنے ہی بے خبر کیوں نہ ہوں،یہ جانتے ہوں گے اتوار ،7جولائی کو منعقد ہونے والے لکس اسٹائل ایوارڈ2019 میں اداکاریاسرحسین نے اقراء عزیز کو شادی کا پیغام دے دیا ۔ یاسر نے گھٹنوں کے بل کھڑے ہوکر اپنی محبوبہ سے سوال کیا کہ کیا وہ اس سے شادی کرے گی؟اس وقت ہال میں سینکڑوں افراد موجود تھے جو تالیاں بجا نے کے ساتھ ہوٹنگ کررہے تھے اور اقراء کو ہاں کہنے پر اصرار کر رہے تھے۔
اور پھر اقرا ء نے ہاں کردی۔
اس کی ہاں سے یاسر کے سرعام محبت کے اظہار کو اور بڑوھتی ملی اور اس نے اقراء کے گالوں کو چوم لیا۔اگر چہ کچھ لوگوں نے پرپوز کرنے کے انداز کو سراہا ۔لیکن اس کے بعدانٹر نیٹ پر سرعام محبت کے اس اظہار پرگرما گرم بحث چھڑ گئی۔بہت سے لوگوںنے ا سے خوفزدہ کرنے والااور تکلیف دہ مناظر قرار دیا۔
لیکن سوال یہ ہے کہ اس طرح سرعام محبت کا اظہار لوگوں کو پریشان کیوں کردیتا ہے ؟
ماہر نفسیات یمنیٰ عثمانی کے مطابق اس طرح عوام کے سامنے اظہار محبت تصویر کے دو رخ دکھاتا ہے۔ایک طرف تو دلوں کو گرما دیتاہے ،تو دوسری طرف بہت سے لوگوں کو اس طرح کا اندازبہت ناگوار بھی گزرتاہے۔
لیکن خاص طور پر پاکستانیوں کے لئے اظہار محبت کا یہ طریقہ دلوں کو گرمانے کے بجائے زیادہ ترناپسندیدہ کیوں ہوتا ہے ؟’’سب سے پہلے تو وہ اسے معاشرتی معیار کے لئے خطرہ سمجھتے ہیں ۔اور اگر اسے قبول کیا جائے تو اسے پھیلنے کا موقع ملے گا اور یہی رواج عام ہو جائے گا‘‘۔عثمانی کہتی ہیں ۔
دوسرا وہ اس کی وضاحت کرتے ہوئے بتاتی ہیں کہ بس عوام کے سامنے اظہار محبت ہوا اور لو گ ناراض ہوئے۔ کیونکہ اس طرح کی زبردستی اور ناخوشی لوگوں کو پریشان کردیتی ہے ۔ ندا اسلم روشن بتاتی ہیں کہ کچھ لوگوں میں اس طرح کے احساس کی وجہ ان کی زندگی میں اس چیز کی کمی بھی ہوتی ہے جس کے وہ خواہش مند ہوتے ہیں۔
’’کوئی محبوب یا محبت کرنے والا ساتھی نہ ہونا ،یا جو کسی خوف کی بناء پر محبت کا اظہار نہیں کر پاتے وہ لوگ بھی محبت کے اظہار اور انداز کو بری طرح نظر انداز کردیتے ہیں اور اسے تسلیم نہیں کرتے۔‘‘انھوں نے مزید کہا۔
یہ جوڑے اس طرح سے اظہار محبت کیوں کرتے ہیں؟


معروف شوبز اسٹار محسن عباس کا اپنی اہلیہ پر تشدد، شوبز انڈسٹری میں تشویش کی لہر 


اس طرح بہت سارے لوگ ان کے احساسات کے گواہ بن جاتے ہیں اور پھراس طرح کے اظہار محبت (جیسا کہ اقراء اور یاسر نے کیا )پر انھیں پتہ چلتا ہیںکہ لوگ ان کے بارے میں اپنی کیارائے قائم کرتے ہیں ؟
2013میں اوہیو اسٹیٹ یونیورسٹی کی ایک تحقیق کے مطابق اس طرح کھلے عام محبت کا اظہار کرنے سے ان کی محبت کے دیرپاء ہونے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں ۔عثمانی بتاتی ہیں کہ وہ جوڑ ے جو لوگوں کے درمیان بندھن میں بندھتے ہیں، تویہ صرف ان کے اظہار کا انداز ہوتا جس کے ذریعے وہ اپنے اعتماد کو بڑھا کراپنے رشتے کو زیادہ مضبوط بنانا چاہتے ہیں ۔
اسلم کہتی ہیں کہ عوام میں اظہار محبت کاہمیشہ یہ مطلب نہیں کہ اس طرح ان کا رشتہ کامیاب رہے گا ۔بعض لوگ عوام میں اپنی محبت کا اظہار کرتے ہوئے خود کو غیر محفوظ بھی سمجھتے ہیں ۔‘‘

عوام میں اظہار محبت پر پاکستانیوں کا ردعمل:

اقراء اور یاسر کے اس طرح اظہار محبت سے ہمارے معاشرے کا ایک اہم پہلوبھی سامنے آیا ہے۔اکثر لوگوںنے ٹوئٹر پر اس بارے میں کہا ہے کہ پاکستانی ،اسکرین یا حقیقت میںتشدد دیکھ کر تو ٹھیک رہتے ہیں لیکن جب پیار یا جذبات کی بات ہوتی ہے تو انھیں ناگوار گزرتی ہےاورلوگ پاکستانی معاشرے کو ایسے مسائل سے بالکل الگ کردیتے ہیں ۔اسلم وضاحت کرتی ہیں کہ تشدد کو برداشت کرنا صرف کسی ایک ملک یا علاقے ہی تک محدود نہیں ہوتا۔انسانی ارتقاء کا مرکز اس کی قربانیاں ہی رہی ہیں۔جنگ ،تشدد اور افراتفری ہر تہذیب کا حصہ رہے ہیں اس طرح انسان اس سے مقابلہ کرنے کا عادی ہو جاتا ہے۔

دوسری طرف ندا کہتی ہیں کہ اس کی وجہ لوگوں کے منفی خیالات بھی ہوتے ہیں جن کی وجہ سے وہ مثبت کے مقابلے میں منفی اثرات کو زیادہ تیزی سے قبول کرتے ہیں۔پاکستان میں یا شائدپوری دنیا میں ہی لوگوں کا اصول ہے کہ’ جیو اور جینے دو‘۔ لیکن اس پر عمل نہ ہونے کے برابر ہے۔
اقراء اور یاسر کا اس طرح محبت کا اظہار بہت سے لوگوں کو ناگوار گزرا لیکن ہماری دعا ہے کہ وہ آگے بہت بہترین زندگی گزاریں۔


ترجمہ : سعدیہ اویس


اس آرٹیکل کو انگریزی میں پڑھنے کے لئے کلک کریں


The post عوام کے سامنے محبت کا اظہار اکثر لوگوں کو ناگوار کیوں گزرتاہے؟ appeared first on ایچ ٹی وی اردو.

]]>