آج کا دن کیسا رہے گا؟29مئی 2022

0

حمل (21مارچ تا 21اپریل)

آپکا آج کا دن زیادہ مصروف گزرے گا، آپ جس راستے پر چل رہے ہیں آپکو دوسروں سے اچھے روابط قائم کرنے اور مہم جوئی کرنے میں معاون ثابت ہو گا۔تاہم، آپ جو کام کرنا چاہتے ہیں اس کام کے لیے خود کو تیار کر لیں جو کام آپ مصروفیت کے سبب نہیں کر پا رہے۔ اپنے جذبات پر قابورکھنا آپکے لئے مددگار ثابت ہوگا۔

ثور(22اپریل تا20مئی)

آپ کا آج کا دن آپکے لیے بہت اچھا ثابت ہوگا، آج کے دن آپکو کسی دوسرے کی زندگی میں اپنی اہمیت کا اندازہ ہوگا۔آج آپکی ایسے دوستوں سے ملاقات متوقع ہے جو آپکی مدد کرنے میں پیچھے نہیں ہوں گے،جیسے آپ نے انکی مدد کی تھی۔ خود کو آنے والی خوشیوں کے لیے تیار کریں اور صبر و تحمل سے کام لیں۔

جوزا(21مئی تا21جون)

مقاصد کی تکمیل پر توجہ مرکوز کرنے کا وقت ا گیا ہے، بہت سے غلط خیالات آپکو اپنی منزل سے دور لے جا سکتے ہیں لیکن آپ جانتے ہیں کے یہی سہی وقت ہے۔ایک گہری رات کے بعد کامیابی ضرور ملتی ہے۔خود پر بھروسہ رکھیں کے آپ جو زندگی میں حاصل کرنا چاہتے ہیں وہ آپ کے لیے زیادہ مشکل نہیں ۔اگر کسی قسم کی پریشانی ہو تو اپنے فیملی ممبرز کی مدد حاصل کریں۔

سرطان(22جون تا 23 جولائی)

کامیابی کے نئے مواقع اپکا انتظار کر رہے ہیں ۔ گھر نوکری یا زندگی میں بہت سے تبدیلیاں متوقع ہیں جن میں استحکام کی ضرورت ہے۔ اپنے ارادے کو مضبوط رکھیں منفی خیالات کو ذھن سے نکال کے آگے بڑھیں کامیابی نصیب ہو گی۔

اسد(24جولائی تا23اگست)

آپ کامیابی کی جانب گامزن ہیں اپنی توجہ کو مرکوز رکھیں۔آپ اس ہفتے اپنے مقاصد میں کامیاب ہو جائیں گے ۔اپنے مستقل کے بارے میں سوچنے کا وقت نکالیں خود سے سوال کریں کے آپ کس جانب جا رہے ہیں اور اس سے اٹھنے والے سوالوں کا آپ کس طرح سامنا کریں گے۔

سنبلہ(24اگست تا23ستمبر)

آپ خود کو پہلے سے زیادہ بہتر محسوس کر رہے ہیں، بھرپور تونائی کے ساتھ کچھ نئے کام کرنے کی فہرست تیار کریں، باہر نکالیں اور بھرپور انداز میں ان کاموں کو انجام دیں۔آپ اس کامیابی کے بارے میں نہیں جانتے جو آپکو ملنے والی ہے۔

میزان(24ستمبر تا23اکتوبر)

یہ ہفتہ آپکے لیے زیادہ اچھا ثابت نہیں ہوگا، کام یہ آپکی نجی زندگی میں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔تاہم، اس پریشانی کی وجہ آپ خود ہیں اس لیے آپکو خود پے توجہ دینے کی ضرورت ہے۔خود کو یہ بات سمجھنے کی کوشش کریں کے اس پریشانی سے نکلنے کی چابی بھی آپکے پاس ہی ہے ۔

عقرب (24اکتوبر تا22نومبر)

آپکی سالگرہ کے مہینے کا آغاز ہو چکا ہے آپ کی زندگی میں خوشیوں کی نئی لہر آنے والی ہے۔ بہت سے لوگوں سے اچھے روابط قائم ہونگے جو آپکے لیے مددگار ثابت ہونگے۔نئے روابط آپکی حوصلہ افزائی کریںگے۔ آہستہ آہستہ مقاصد کو پورا کریں ۔

قوس(23نومبر تا 22دسمبر)

آپ خود کو زیادہ ہی سمارٹ سمجھ رہیں ہیں، آپ سمجھتے ہیں کے آپ اپنے اردگرد موجود افراد کے لیے کچھ کر سکتے ہیں، یہ سب ایک مذاق اور کھیل نہیں ہے۔ ہمت سے کام لیں خود کو تنہا نہ سمجھیں آپ جسے ہیں لوگ آپکو ایسے ہی پسند کرتے ہیں یہ آپکے لیے ایک اچھا سبق ہوگا۔

جدی(23ـدسمبر تا 20جنوری)

آپ بہت سی چیزیں ہموار کرنا چاہتے ہیں۔آپ عیش و آرام سے بھرپور زندگی چاہتے ہیں جس میں سلامتی اور استحکام بھی ہو۔آپ یہ سب حاصل کر سکتے ہیں بس اپنی سوچ میں منفی خیالات کو جگا نہ دیں۔باہر نکلیں اور نئی راہیں تلاش کریں۔

دلو (21جنوری تا19فروری)

آپ اپنی سماجی زندگی اور رشتوں پر زیادہ ہی بھروسہ کرتے ہیں، دوسروں کی مدد اور حوصلہ افزائی بھی ضروری ہے لیکن خود اعتمادی پیدا کریں۔آپ اس سے کہی زیادہ مضبوط ہیں جتنا آپ خود کو سمجھتے ہیں۔ اکیلے ہی چیزوں کو مکمل کرنے کی کوشش کریں خود پی بھروسہ رکھیں کے آپ کر سکتے ہیں۔

حوت(20فروری تا20مارچ)

آج آپ کی تلاش مکمل ہو جائے گے ، آج آپ خود کو زیادہ بہتر جانیں گے اور دنیا میں اپنے مقاصد کے راستے نظر آئینگے۔اپنے مقصد کے حصول کے لیے کسی کی بھی تنقید کو نظر انداز کر دیں اور اپنی کوشش کو جاری رکھیں۔

مزید جانئے : ستاروں کا حال (Horoscope)

شاید آپ یہ بھی پسند کریں
تبصرے
Loading...