آج کا دن کیسا رہے گا؟2 اکتوبر 2020

45,811

حمل (21مارچ تا 21اپریل)

اندر چھپی صلاحیتوں کے اظہار کا اچھا موقع آگیا ۔فیملی سے خراب ہوئے تعلقات کو دوبارہ استوار کیجئے ورنہ ماحول اسی طرح گرم رہیں گا ۔تعلیمی میدان میں پیش رفت کا امکان ہے۔صحت کے معاملات تسلی بخش رہیں گے ۔روٹھے ہوئے دوستوں کو منالیجئے ۔

ثور(22اپریل تا20مئی)

کسی نئے راستے کو اختیار کرنے سے پہلے عزیز و اقارب سے مشورہ ضروہ کیجئے۔پروفیشنل زندگی میں بڑی کامیابی نصیب ہوگی جس کا آپ کو برسوں سے انتظار تھا ۔ اپنے ساتھی سے تعلقات اچھے رخ کی جانب گامزن ہونگے اور یگانگت میں مزید اضافہ ہوگا ۔ مالی مشکلات کا سامنا ہوسکتا ہے تو نئی سرمایہ کاری سے پرہیز کیجئے ورنہ نقصان اٹھاسکتے ہیں۔صحت کے معاملات بگڑ سکتے ہیں تو اپنی صحت پر خصوصی توجہ دیجئے ۔

جوزا(21مئی تا21جون)

شریک حیات سے تعلقات اچھےرہیں گےاور دوسروں سے جڑی خواہشات پوری ہونگی جو کہ دیر پا ہونگی ۔کرئیرمیں بڑےفیصلے لینے کا وقت آچکا ہے جو کہ آپ کو کامیابی کی طرف لے جائے گا ۔مالی معاملات میں قسمت آپ کے ساتھ ہے تو بنا گھبرائے بڑے فیصلے لے سکتے ہیں ۔ اپنی صحت پرنظر رکھیں ۔پرانے رکے ہوئے منصوبوں کو دوبارہ شروع کرنے کے لئے سنہرا موقع ہے۔

سرطان(22جون تا 23 جولائی)

زندگی میں نئے دوستوں کا اضافہ ہوگا ۔ دفتری ساتھیوں کے ساتھ اچھارویہ اختیارکیجئے تا کہ کام کی ایک اچھی فضا قائم ہوسکے اور قائم کردہ اہداف تک پہنچ سکے۔ مالی معاملات میں دھچکا لگ سکتا ہے تو نئی سرمایہ کاری سے گریزکیجئے۔ اس مہینے میں بڑی کامیابی نصیب ہوسکتی ہے تو قدم بڑھاتے رہیں ۔

اسد(24جولائی تا23اگست)

صحت کے معاملات تسلی بخش رہیں گے ۔تعلیمی زندگی میں حیرت انگیز کامیابی نصیب ہوگی ۔ دوستوں سے تعلقات اچھے رخ کی جانب گامزن ہونگے۔نئی سرمایہ کاری سے گریزکیجئے ورنہ نقصان اٹھاسکتے ہیں۔زندگی کے ساتھی کے ساتھ بہترین ھم آہنگی پیدا ہوگی اور یہ دیر پا قائم رہےگی ۔یقین اور اطمینان کے ساتھ آگے بڑھیں کامیابی آپ کی راہ میں کھڑی ہیں ۔تعلیمی میدان میں مثبت کامیابی ملے گی جو کہ آ پ کے مستقبل کا تعین کرے گا ۔

سنبلہ(24اگست تا23ستمبر)

تعلیمی میدان میں اچھے تنائج برآمد ہونگے۔شریک حیات کے ساتھ بگڑے تعلقات بہتر ہوجائے گے دوستوں اور خاندان سے تعلقات مزید مضبوطی کی طرف گا مزن ہوجائے گے۔کاروبار کے معاملات اچھے رہیں گے لہذا نئے تجربات کرنے کا نادر موقع ہیں ۔صحت کے معاملات میں احتیاطی تدابیر اختیار کیجئے ورنہ شدیدنقصان اٹھائے گے ۔ زند گی کسی نئے رخ پر مڑ جائے گی۔

میزان(24ستمبر تا23اکتوبر)

کسی واقعہ یا حادثے سے خوف کھانے کی ضرورت نہیں کیونکہ پارٹنر آپ کے ساتھ کھڑا ہے ۔سماجی تعلقات مثبت رخ اختیار کریں گے۔ کرئیر میں ہونے والی نئی تبدیلی کو قبول کیجئے۔معاشی معاملات میں ہمت کے ساتھ فیصلہ کئجئے۔ زندگی انجوائے کرنے کا وقت ہے۔ شریک حیات کے ساتھ تعلقات مثبت رہیں گے۔مثبت فکر اور محنت کے ساتھ آگے بڑھتے رہیں ۔اپنی تخلیقی سوچ کے ساتھ آگے بڑھے۔کامیابی بہت قریب نظر آرہی ہیں ۔

عقرب(24اکتوبر تا22نومبر)

سماجی زندگی میں کچھ منفی تبدیلی آسکتی ہےہلہذااس کو صبر و تحمل کے ساتھ برداشت کیجئے ۔مالی معاملات میں منفی پیش رفت ہوسکتی ہیں تھوڑا صبر و تحمل کے ساتھ انتظار فرمائیںزند گی ایک نئےرخ پر گامزن ہوگی توممکنہ طور پر کسی نئی صورتحال کا سامنا ہو سکتا ہے۔کوئی بھی بڑا فیصلہ لینے سے پہلے مشورہ کرلیجئے ۔ازدواجی تعلقات میں پریشانی کا سامنا رہےگا جس کو ٹھنڈے مزاج کے ساتھ حل کیجئے ۔

قوس(23نومبر تا 22دسمبر)

کرئیر میں نئی صورتحال درپیش ہوسکتی ہےتو اپنے فیصلوں میں تھوڑا محتاط رہیں ۔ازدواجی زندگی میں شدید تناؤ پیدا ہوسکتا ہے ان معاملات کو بہت ہوشیاری اور دانش مندی کے ساتھ حل کیجئے۔ خاندانی معاملات اور دوستوں کے ساتھ تعلقات میں پریشان کن صورتحال کا سامنا ہوسکتا ہے اس کو عقل مندی کے ساتھ نمٹائے ۔مالی معاملات میں احتیاط کے ساتھ فیصلہ کیجئےاوراپنی صحت کاخصوصی خیال رکھیں ۔

جدی(23ـدسمبر تا 20جنوری)

ماضی سے حاصل تجربات آپ کو فائدہ پہنچائیں گےاور اسی بنیاد پرکرئیرمیں نیا مقام حاصل ہوگا اوراپنی تخلیقی سوچ کے ساتھ آگے بڑھے۔کامیابی بہت قریب نظر آرہی ہیں ۔پنے لئے کچھ وقت نکالیں تاکہ صحت کے مسائل سے دوچار نا ہو۔ مالی طور پر قسمت اچھی رہیں گی اور ترقی ملے گی۔خاندان کے معاملات انتہائی حساس ہوسکتے ہیں بہت احتیاط کے ساتھ ان معاملات کو سلجھائیں اور ہم آہنگی پیدا کیجئے۔

دلو (21جنوری تا19فروری)

شریک حیات کے ساتھ تعلقات مثبت رہیں گے اور پیدا ہوئی غلط فہمیوں کو دور کرنے کا نادر موقع ہیں ۔مثبت فکر اور محنت کے ساتھ آگے بڑھتے رہیں اور اپنی تخلیقی سوچ کے ساتھ آگے بڑھیں۔کامیابی بہت قریب نظر آرہی ہے نئی سرمایہ کاری سے پرہیز کیجئے اور پرانے ہوئے نقصانات کو بھول کر آگے کی جانب بڑھیں۔ دوستوں کے اعتماد پر پورا اتریں ان کی آپ سے بہت سی امیدیں وابستہ ہیں۔

حوت(20فروری تا20مارچ)

ازدواجی زندگی میں بے چینی ختم ہوگی اور سکون آئے گا ۔یقین اور اطمینان کے ساتھ آگے بڑھیں کامیابی آپ کی راہ تک رہی ہے۔صحت کے معاملات انتہائی تسلی بخش رہیں گے ۔تعلیمی زندگی میں بڑی کامیابی نصیب ہوگی ۔ دوستوں سے تعلقات اچھے رخ کی جانب گامزن ہونگے۔نئی سرمایہ کاری سے پرہیز کیجئے ورنہ نقصان اٹھاسکتے ہیں ۔صحت کا خصوصی خیال رکھیں ورنہ نقصان اٹھائیں گے ۔

اپنے اسٹار (Horoscope)کے بارے میں مزید جانئے

شاید آپ یہ بھی پسند کریں
تبصرے
Loading...