غذائیت

گرمیوں میں ستو پینے کے فائدے


ستو گرمیوں کااہم مشروب ہے جوگرمی سے محفوظ رکھنے اورتوانائی فراہم کرنے کااہم ذریعہ ہے۔ستو مختلف طرح کے ہوتے ہیں۔جوبھنے چنے،جواورگندم وغیرہ سے تیارکیاجاتے ہیں ۔اسکی تیاری کے عمل میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ ان تمام اجزاء کی غذائی افادیت برقراررہتی ہے۔اضافی خوبی یہ ہے کہ اسمیں فائبر کی زیادہ مقدارجبکہ سوڈیم کاتناسب کم پایاجاتاہے۔پروٹین،کاربوہائیڈریٹ ،کیلشیئم ، آئرن،اینٹی آکسیڈنٹس،میگنیز اورمیگنیشیم پرمشتمل ہوتاہے جوآپ کوتوانائی فراہم کرنے کابہترین ذریعہ ہیں۔

۱۔تھکاوٹ دورکرتاہے

شدید گرمی کے باعث ہرانسان کمزوراورنڈھال ہونے لگتاہے۔کسی بھی کام کوکرنابے حد مشکل محسوس ہوتاہے۔ستوانرجی بوسٹر کاکام کرتاہے ۔اگرآپ اسکااستعمال رکھیں تو ہرگزرتے دن کے ساتھ آپ اپنے آپکومضبوط محسوس کریں گے ۔دن بھرکے کاموں کی بھرپور انجام دہی میں ستو آپکے لئے مددگار ثابت ہوسکتاہے۔

۲۔ہائیڈریٹ رکھتاہے

ستو ہیٹ اسٹروک سے حفاظت کرتاہے اورجسم کوہائیڈریٹ رکھتاہے۔ستو کاایک گلاس آپ کے جسم میں جاکرمعدہ کوٹھنڈک پہنچاتاہے اوربدہضمی سے بچاتاہے۔یہ جسم کوٹھنڈا رکھتاہے اورجسم میں اندرونی گرمی پیداہونے نہیں دیتاجوگرمیوں میں مختلف مسائل کاسبب بنتی ہے۔اس گرمی میں آپ دیگر مشروبات کے ساتھ ستو کوبھی آزماکردیکھیں۔

۳۔صحت مند جلد

گرمیوں میں غذا کی روٹین ڈسٹرب اورپانی کی کمی ہونے کے باعث جلد روکھی ،بے جان اوردلکشی سے محروم لگتی ہے۔دن میں ستو کاایک گلاس جلد کوہائیڈریٹ رکھنے کے ساتھ ساتھ جلد کے خلیات کی ٹوٹ پھوٹ کوروکتاہے۔اسمیں موجود غذائی اجزاء آپکی جلد کوصحت مند اورتروتازہ بناتے ہیں۔

۴۔خواتین کے لئے مفید

دوران حمل اورحیض میں ہونے والی کمزوری کواحسن طریقے سے دورکرتاہے۔ستو میں موجود وٹامنز اورپروٹین جسم میں ہونے والی غذا کی کمی کودورکرتے ہیں۔خصوصاً ملازمت پیشہ خواتین کے لئے یہ سپرفوڈ کاکام کرتاہے۔ستوکم وقت میں زیادہ توانائی فراہم کرنے کااچھااورسستہ ذریعہ ہے۔

۵۔بزرگ افرا د کی صحت

گرمی کاسب سے زیادہ اثر چھوٹے بچوں اوربزرگوں پرہوتاہے۔بڑھاپے میں عمل انہضام اورصحت کے دیگر مسائل بھی سراٹھانے لگتے ہیں۔بزرگوں کے لئے ستو سے بہتر ڈرنک کوئی نہیں۔یہ تیزابیت،قبض،اضافی فیٹ،بدہضمی اوردیگر مسائل کے حل میں مثالی کرداراداکرتاہے۔

۶۔ذیابیطس میں فائدہ مند

ستومیں گلیسیمک انڈیکس کم ہوتاہے اسی لئے یہ ذیابیطس کے مریضوں کے لئے بہترین ڈرنک ہے ۔خون میں شکر کی سطح کوکنٹرول رکھنے میں اہم کردار اداکرتاہے۔اگر اسکااستعمال روزانہ رکھاجائے تو ذیابیطس کے مریض اپنی شوگرکوکنٹرول رکھنے میں کامیاب ہوسکتے ہیں۔

۷۔ہائی بلڈ پریشرکم کریں

گرمیوں میں بلڈپریشر میں اضافہ ہوجاتاہے۔ستو کے استعمال سے ہائی بلڈ پریشر کوکنٹرول کیاجاسکتاہے۔اسکے باقاعدہ استعمال سے بی پی ریگولیٹ رہتاہے۔ایسے مریضوں کے لئے یہ قدرتی توانائی کااہم ذریعہ ہے ۔اسمیں اگر صرف ایک چٹکی کالانمک یالاہوری نمک ملاکراستعمال کریں تو یہ آپکے لئے مفیدہے۔

۸۔بالوں کی خوبصورتی

اگرجسم میں غذائیت کی کمی ہوتو اسکااثرجلداورجسم کے ساتھ ساتھ آپکے بالوں پربھی پڑتاہے۔جسم کی طرح بالوں کے فولیکلزکوبھی بڑھنے اورصحت مند رہنے کے لئے غذاکی ضرورت رہتی ہے۔بالوں کے مسائل جیسے بال جھڑنا،بالوں کی سفیدی،گنج پن،خشکی اورپتلے ہوتے بال آپ ستو کے استعمال سے ٹھیک کرسکتے ہیں۔

ایک گلاس ستوکاشربت بنانے کاطریقہ

ایک چمچ ستو اورحسب ذائقہ چینی ،چٹکی چٹکی نمک اورپسی دارچینی کوپہلے تھوڑے سے پانی میں مکس کریں تاکہ گھٹلیاں نہ بنیں پھر گلاس میں باقی پانی ڈالیں۔ایک چمچ لیموں کارس شامل کریں اورٹھنڈاٹھنڈاصحت بخش گرمی کومات دینے والا ستو انجوائے کریں۔ذیابیطس کے مریض چینی کے بغیر ستو کاشربت تیار کریں۔

Image Credits: google

Summary
Article Name
گرمیوں میں ستو پینے کے فائدے - ایچ ٹی وی اردو
Description
ستو گرمیوں کااہم مشروب ہے جوگرمی سے محفوظ رکھنے اورتوانائی فراہم کرنے کااہم ذریعہ ہے۔ستو مختلف طرح کے ہوتے ہیں۔
Author
Publisher Name
team htv
سائرہ شاہد

ٹیکنیکل ٹریننگ سینٹر برائے خواتین حکومت سندھ کی جانب سے جاری ہونے والے میگزین نوائے فردا کی سابق کمیٹی ممبر سائرہ شاہد معاشر تی پہلووں کو اجاگر کرنے والے اور طرز زندگی سے متعلق موضوعات میں دلچسپی رکھتی ہیں۔