دانتوں کو نقصان پہچانے والی چار غذائیں

784

خوبصورت اور مضبوط دانت ہر انسان کی اولین ترجیح ہوتی ہے دانت صحت مند اور خوبصورت ہونگے جب ہی آپ کھل کر مسکرا پائے گے۔
شوگر کو دانتوں کے لئے نقصان دہ مانا جاتا ہے لیکن ہماری روزمرہ کی چند غذائیں ایسی ہیں جن میں شوگر کی مقدار بہت کم پائی جاتی ہے اور ان غذاؤں کو انسانی صحت کے لئے بھی محفوظ سمجھا جاتا ہے، لیکن حقیقت میں وہ آپکے دانتوں کے لئے نقصان دہ ہیں۔

سیب

Saib aur danton main dard

یہ بات بہت عام ہے کہ ایک سیب روزانہ آپکو ڈاکٹر سے دور رکھ سکتا ہے لیکن کیا آپ کو معلوم ہیں کہ سیب میں موجود تیزابیت آپ کے دانتوں کے لئے نقصان دہ ہے اس کا ہرگز مطلب یہ نہیں کے سیب کا استعمال ترک کر دیا جائے سیب مجموئی صحت کے لئے نہایت مفید ہے۔ سیب کے استعمال کے بعد برش لازمی کریں تاکہ اس کے مضر اثرات سے اپنے دانتوں کو محفوظ بنا سکے۔

مزید جانئے :سیب کے 7 صحتمندانہ فوائد

آلو کے چپس

French fries aur danton main dard 30-11-17

آلو کے چپس کوبہت زیادہ تناول کرنا آپ کے دانتوں کو متاثر کر سکتا ہے ۔ جب آپ چپس کو چباتے ہیں تو چپس کی ساخت سخت ہونے کی وجہ سے اس کےزرات دانتوں کے درمیان پھنس جاتے ہیں جو کےدانتوں کے اندر بیکٹریا کو جنم دیتے ہیں جو آپکے دانتوں کے کمزور ہونے کی وجہ بنتے ہیں۔

پاپ کارن

popcorn aur danton main dard 30-11-17

پاپ کارن کا شمار ان غذاؤں میں کیا جاتا ہے جو فارغ وقت میں ٹی وی دیکھتےیا ویڈیو گیمز کھیلتے ہوئے کھائے جاتے ہیں۔ لیکن آلو کے چپس کی طرح یہ بھی دانتوں کے درمیان پھنس کے بیکٹریا کی افزائش کی وجہ بنتا ہے جو آپکے دانتوں کوشدید متاثر کرتا ہے۔

سفید ڈبل روٹی

bread aur danton main dard 30-11-17

زیادہ تر گھروں میں ڈبل روٹی کا استعمال ناشتے میں کیا جاتا ہے۔لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ سفید ڈبل روٹی دانتوں کے لئےمضرہے کیوں کے سفید ڈبل روٹی کی تیاری کے دوران چینی شامل کی جاتی ہے جو منہ میں جا کے گھل جانے کی وجہ سے آپکے دانتوں کے لئے نقصان کاباعث بنتی ہے۔

مزید جانئے :دانت خراب کرنے والی 10 عادتیں

loading...
تبصرے
Loading...