10 وجوہات جن کی وجہ سے آپ زیادہ کھا رہے ہیں

ٹیم ایچ ٹی وی Feb 03 2017
وزن بڑھنے کی کئی وجوہات ہو سکتی ہیں جن میں سے ایک کھانے پینے میں بے احتیاطی بھی ہے۔ زیادہ کھانا کھانے کی بھوک لگنے کے علاوہ بھی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں جنھیں ہم اکثر نظر انداز کر سکتے ہیں:
1۔ روشنی
ایک تحقیق کے مطابق تیز روشنی میں کھانا کھانے کے مقابلے دھیمی لائٹ میں کھانا کھانے والے کم کھاتے ہیں ۔ اس لیے تیز روشنی والے فاسٹ فوڈ ریسٹورانٹ میں کھانے کرنے سے بہترہے کہ آپ گھر میں لائٹ ہلکی کر کہ کھانا کھائیں ۔
2۔ ٹی وی
ایک اور تحقیق سے یہ پتا چلا ہے کہ جب کسی کا دھیان کھانے کی طرف نہ ہو تو وہ 10فیصد زیادہ کھانا کھاتا ہے۔ لہٰذا کھانا کھاتے ہوئے ٹی وی یا کوئی اور کام کرنے سے گریز کریں اور کھانا پوری توجہ سے کھائیں ۔
3۔ ایک ہاتھ سے کھانا
اگر کبھی دائیں اور کبھی بائیں ہاتھ سے کھانا کھایا جائے تو کھانا کھانے کی رفتار کم ہو جاتی ہے اور پیٹ جلدی بھر جاتا ہے ۔ کھانا کھاتے ہوئے جگہ تبدیل کرنے سے بھی کھانے کی مقدار کم کی جا سکتی ہے ۔
4۔ زیادہ ورائٹی ہونا
ریسرچ سے پتا چلا کہ سادے فرنچ فرائز کے مقابلے تب زیادہ کھایا جاتا ہے جب ان کے ساتھ کیچپ اور مائیو نیز بھی ہو۔ کھانا سادہ اور ایک سے دوطرح کی ورائٹی تک محدود رکھیں۔
5۔ کمرے کا درجہ حرارت
زیادہ ٹھنڈک یا زیادہ گرمی میں بھی کھانا زیادہ کھایا جا تاہے ۔ کھانا کھاتے ہوئے ہیٹر یا اے سی کم کردیں ۔
6۔ اچھی کمپنی
عموماً ایساہوتا ہے کہ زیادہ کھانے کے شوقین لوگوں میں رہ کر آپ کو بھی زیادہ کھانا کھانے کی عادت ہو جاتی ہے ۔ کوشش کریں ایسے لوگوں کے ساتھ کھانا کھائیں جو صحت بخش کھانا کھانے کے عادی ہوں ۔
7۔ وزن کرنے سے
آپ اگر اپنا وزن نوٹ کرتے رہیں گے تو آپ کو اندازہ رہے گا کہ آپ کاوزن بڑھ رہا ہے یا کم ہو رہا ہے۔ ہر تھوڑے دن میں اپناوزن کرتے رہیں اور جہاں لگے کہ وزن بڑھ رہا ہے اپنی خوراک کو درست کرنے کی کوشش شروع کردیں ۔
8۔کپڑوں کا انتخاب
ڈھیلے ڈھالے کپڑے پہننے سے اپنے وزن کا اندازہ لگا نا مشکل ہو جاتا ہے ۔ کوشش کریں کہ اپنے ناپ کے مطابق تھوڑی فٹنگ والے کپڑے پہنیں تاکہ آپ کو معلوم ہو جائے کہ جسم کے کس حصے پر چربی زیادہ ہے ۔

Image Credits: google

Summary
Article Name
10 وجوہات جن کی وجہ سے آپ زیادہ کھا رہے ہیں - ایچ ٹی وی اردو
Description
وزن بڑھنے کی کئی وجوہات ہو سکتی ہیں جن میں سے ایک کھانے پینے میں بے احتیاطی بھی ہے۔ زیادہ کھانا کھانے کی بھوک لگنے کے علاوہ بھی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں جنھیں ہم اکثر نظر انداز کر سکتے ہیں:
Author
Publisher Name
team htv
ٹیم ایچ ٹی وی

ٹیم ایچ ٹی وی:

ایچ ٹی وی قابل اعتماد صحت اور دیکھ بھال کی خبروں، اپ ڈیٹس، مضامین اور تجاویز کا پورٹل ہے۔ جو عوام الناس کو پڑھنے اور سمجھنے کی طرف راغب کرتا ہے اور لوگوں کو اس بات سے باور کراتا ہے کہ اپنی اور اپنے پیاروں کی صحت کا خیال کتنا ضروری ہے ہمارے پورٹل میں ہر اپ ڈیٹ، مضمون اور ٹپ کو پڑھ کے اور اچھی طرح چھان بین کر کے شایع کیا جاتا ہے تاکہ آپ اس سے اپنی پوری فیملی کے ساتھ استفادہ حاصل کرسکیں۔