پھٹکری کے ٹوٹکوں سے رہیں صحت مند و خوبصورت

9,157

پھٹکری ایک طرح کا نمک ہوتا ہے جو بازاروں میں باآسانی پاؤڈر اور ڈلیوں کی صورت میں دستیاب ہوتاہے۔ اسکا استعمال پانی صاف کرنے کے لیے یا پھر شیو کروانے کے بعد چہرے پر رگڑ کر جراثیموں سے بچاؤ کے لیے کیا جاتا ہے لیکن اس بات سے آپ شاید ہی واقف ہونگے کہ اسکا استعمال صحت اور خوبصورتی کے لئے بھی کیا جا سکتا ہے۔

 

داد اورچنبل

 

پسی ہوئی پھٹکری کو پانی یا سرکے میں ملا کر صبح شام متاثرہ حصے پر لگائیں جلد آرام ا جائے گا۔

 

کیل مہاسوں اور دانوں سے نجات

 

کیل مہاسوں اور دانوں سے نجات حاصل کرنے کے لئے پھٹکری کو پیس کے پانی میں شامل کر کے دانوں اور کیل مہاسوں پر لگائیں بیس منٹ لگا رہنے کے بعد دھو لیں روزانہ یہ عمل کریں لکن اگر پھٹکری لگانے کے بعد جلن محسوس ہو تو فورا دھو لیں اور یہ ٹوٹکا آئندہ مت دوہرائیں۔

 

نکسیر کے لئے

 

نکسیر پھوٹنے کے مریض پھٹکڑی کوپانی میں حل کے کے اس کے قطرے ناک میں ٹپکائیں جلد آرام ا جائے گا۔

 

جھریاں

 

جھریوں سے نجات حاصل کرنے کے لئے پھٹکری کے ایک چھوٹے دے ٹکڑے کو گیلا کر کے آہستہ آہستہ اپنے چہرے پر رگڑیں کچھ دیر بعد عرق گلاب سے چہرے کو دھو لیں اسکے بعد موسچرائزر کا استعمال کریں۔

 

خارش

 

خارش دوطرح کی ہوتی ہے اور دونوں ہی صورتوں میں تکلیف دہ ہوتی ہے۔پھٹکری جلاکر راکھ بناکراسمیں ایک انڈہ کی سفیدی ملاکر مساج کرنے سے ہر قسم کی خارش میں آرام آجاتاہے۔

 

دمہ اورکھانسی کا علاج

 

ایک ماشہ پھٹکڑی کا پاؤڈر صبح و شام ایک گلاس نیم گرم پانی کے ساتھ کھانے سے کھانسی دور ہو تی ہی اور دمہ کی شکایت بھی دور ہو جاتی ہے۔

 

خشکی سے نجات

 

سر میں خشکی ہونے کی صورت میں شیمپو کے ساتھ ایک چٹکی پھٹکری اور نمک شامل کر کے سر دھو لیں خشکی ختم ہو جائے گی۔

 

پھٹی ایڑیاں

 

پھٹکری کو خالی پیالی میں اتنا گرم کریں کے وہ پگھل کے فوم کی شکل میں ا جائے ٹھنڈا ہونے کے بعد اس میں ناریل کا تیل ملا کے متاثرہ حصوں پر لگیں۔

 

پسینہ

 

جن افراد کو زیادہ پسینہ آتا ہو اور وہ اس سے بہت پریشان ہوں ایسے افراد صرف نہاتے وقت پانی کی بالٹی میں پھٹکری دال کے اس پانی سے نہائیں پسینہ نہیں آئے گا۔

 

زخموں کے لئے

 

ایک ماشہ پھٹکڑی کو پاؤ بھر گرم پانی میں گھول کر دن میں دو بار زخموں کو دھونے سے زخم سہی ہو جاتے ہیں۔

loading...
تبصرے
Loading...